نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۱

احتمال رایگان بودن بخش چندنفره بازی The Last of Us

اطلاعاتی که ازطریق یک آگهی شغلی در ناتی داگ منتشر شده، احتمالاً به رایگان بودن بخش چندنفره و مستقل بازی The Last of Us اشاره دارد.

خلاصه‌ی توضیحات آگهی شغلی Live Ops Producer در استودیوی ناتی داگ به برخورداری از «تجربه‌ی کاری معتبر در یک مسئولیت تولیدی برای پشتیبانی از یک بازی AAA، رایگان (free-to-play) و آنلاین» اشاره دارد که به‌عنوان مهارت‌های بیشتر برای شغل مورد نظر مطرح شده است.

اوایل امسال بود که در رویداد Summer Game Fest 2022 نیل دراکمن به استیج برنامه آمد تا برای اولین‌بار از پروژه مستقل استودیوی ناتی داگ در ارتباط با بازی The Last of Us 2 رونمایی کند. این بازی چندنفره که در دنیای The Last of Us جریان دارد، تلاش می‌کند تا یک تجربه خاص و منحصر‌به‌فرد را به مخاطبان خود ارائه کند. گفته شده که در سال ۲۰۲۳ محتوای بیشتری از بازی با طرفداران به اشتراک گذاشته خواهد شد.

لذا همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، آگهی شغلی ناتی داگ به‌طور قطعی رایگان بودن بخش چندنفره بازی The Last of Us را تأیید نمی‌کند اما می‌توان از آن چنین برداشتی را کرد. تصویری که در رویداد Summer Game Fest از این بازی به نمایش گذاشته شد، گمانه‌زنی‌هایی را مبنی بر احتمال بتل رویال یا حالت extraction-based بودن بازی مطرح کرده بود که هر دو در مدل بازی‌های free-to-play می‌گنجند.

بازی The Last of Us Part 2 در روز نخست عرضه بیش از ۴ میلیون نسخه را در سراسر جهان به فروش رساند تا یکی از سریع‌ترین رکوردهای فروش را در میان آثار انحصاری پلی استیشن 4 به نام خود ثبت کند. Marvel’s Spider-Man و God of War نزدیکترین آمار را به این بازی دارند که به ترتیب ۳.۳ و ۳.۱ میلیون نسخه را در این مدت فروخته بودند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده