نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۹

اعلام تاریخ انتشار بازی Wo Long: Fallen Dynasty

استودیو تیم نینجا و شرکت کوئی تکمو اعلام کردند که بازیکن‌ها چه زمانی می‌توانند به تجربه‌ی بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک Wo Long: Fallen Dynasty بپردازند.

در سال‌های اخیر استودیو Team Ninja خود را به‌عنوان یکی از برترین سازندگان آثار اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک معرفی کرده است و کسانی که تمایل به تجربه‌ی بازی‌های Soulslike بیشتری از این توسعه‌دهنده‌ی ژاپنی داشته باشند، در غیاب مجموعه بازی‌های Nioh می‌توانند به‌سراغ بازی Wo Long: Fallen Dynasty بروند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که زمان دقیق انتشار این بازی مورد انتظار مشخص شده است.

استودیو تیم نینجا و شرکت کوئی تکمو با انتشار یک توئیت تازه تأیید کردند که بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر و کنسول‌ها قرار می‌گیرد. هنوز معلوم نیست که آیا بازیکن‌ها پیش از انتشار بازی می‌توانند منتظر عرضه‌ی نسخه‌ی آزمایشی دیگری باشند یا خیر؛ اگرچه تحقق این امر با نگاهی به سابقه‌ی استودیو Team Ninja در انتشار آثار چندان دور از ذهن نیست.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر (در بستر فروشگاه ویندوز و استیم) عرضه خواهد شد. این بازی در همان روز انتشار به سرویس‌های ایکس باکس گیم پس و PC Game Pass نیز راه خواهد یافت و کاربران این سرویس‌های اشتراکی می‌توانند بدون صرف هزینه‌ی اضافی به تجربه‌ی آن بپردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده