نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸

شایعه: بازی Star Wars Jedi: Survivor طبق برنامه در مارس ۲۰۲۳ عرضه می‌شود

جف گراب می‌گوید که بازی Star Wars Jedi: Survivor استودیو ریسپاون اینترتینمنت و شرکت الکترونیک آرتز طبق برنامه در ماه مارس ۲۰۲۳ عرضه می‌شود.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در اوایل سال جاری رسما معرفی شد و استودیو ریسپاون اینترتینمنت و شرکت الکترونیک آرتز از انتشار این دنباله در سال ۲۰۲۳ خبر دادند. گزارش‌ها روی عرضه‌ی این بازی در ماه مارس سال آینده تأکید دارند، اما نظر به اینکه این اثر از زمان رونمایی در سکوت خبری فرو رفته است، بسیاری از گیمرها می‌خواهند بدانند که آیا هنوز می‌توان انتظار تجربه‌ی آن در اوایل سال ۲۰۲۳ را داشت یا باید خود را برای تأخیر بازی آماده کرد.

جف گراب در اپیزود اخیر پادکست Game Mess Mornings وب‌سایت Giant Bomb ادعا کرد که بازی Star Wars Jedi: Survivor هنوز طبق برنامه برای انتشار در سال ۲۰۲۳ میلادی در نظر گرفته شده است. همان‌طور که این خبرنگار می‌گوید، شرکت Electronic Arts و استودیو Respawn Entertainment از ماه دسامبر شروع به انتشار جزئیات جدیدی از بازی خواهند کرد و تا زمان عرضه‌ی بازی در ماه مارس سال آینده به این کار ادامه خواهند داد.

ظاهرا شرکت دیزنی قصد دارد هر سال ۲ بازی از مجموعه‌ی جنگ ستارگان را تقدیم طرفدارها کند که یکی از آن‌ها اثری با کیفیت ساخت AAA خواهد بود و دیگری مقیاس نسبتا کوچک‌تری خواهد داشت. استودیو ریسپاون درحال‌حاضر روی دو بازی Star Wars دیگر نیز کار می‌کند؛ هرچند احتمالا به این زودی‌ها نباید منتظر عرضه‌ی آن‌ها باشیم.

بازی Star Wars Jedi: Survivor در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده