نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۳

پایان توسعه بازی Pentiment و انتشار جزئیات عملکرد نسخه های کنسولی آن

شرکت آبسیدین با اعلام خبر پایان توسعه‌ی بازی Pentiment، اطلاعاتی درباره‌ی جزئیات اجرای آن روی کنسول‌های ایکس باکس را به طرفدارها ارائه داد.

آبسیدین اینترتینمنت به‌تازگی اعلام کرد که روند توسعه‌ی بازی Pentiment به پایان رسید و این محصول به اصطلاح گلد شده است. بازی Pentiment قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) امسال روی پی سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. همچنین کاربران سرویس گیم پس می‌توانند از روز نخست انتشار به این بازی دسترسی پیدا کنند. در ادامه آبسیدین اعلام کرد که علاقه‌مندان می‌توانند از امروز به پیش خرید Pentiment بپردازند.

در ادامه جاشوا ساویر، کارگردان بازی Pentiment، جزئیاتی از عملکرد اجرایی این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس را منتشر کرد. به‌گفته‌ی ساویر، نسخه‌ی ایکس باکس سری اس بازی روی رزولوشن 1440p با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. این در حالی است که نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس نرخ ۶۰ فریمی را روی رزولوشن 4k ارائه می‌دهد.

مراسم آتش در بازی Pentiment

نسخه‌ی ایکس باکس وان با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد. بااین‌حال ساویر به کاربران این کنسول نسل هشتمی هشدار داد که نرخ فریم بازی ممکن است در برخی صحنه‌های سه‌بعدی با افت همراه شود. به‌گفته‌ی کارگردان Pentiment، نسخه‌ی رایانه‌های شخصی قابلیت اجرا با نرخ ۳ هزار فریم بر ثانیه روی رزولوشن 1080p را دارد. این اطلاعات از آزمایش اجرای بازی روی کارت گرافیک برتر Nvidia GeForce RTX 3090 Ti به‌دست آمده است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با ما به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده