// پنجشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۲

احتمال حضور کاراکتر ددپول در Marvel’s Midnight Suns

اسم اکانت توییتر Marvel’s Midnight Suns به DeadpoolSuns تغییر یافته است و احتمال می‌رود شخصیت ددپول برای بازی معرفی شود.

درطول چند ماه اخیر شاهد تریلرهای متعددی از کاراکترهای بازی Marvel’s Midnight Suns بوده‌ایم و قابلیت‌ها و گیم‌پلی این کاراکترهای قابل‌بازی به‌معرض نمایش درآمد. اکنون اتفاق جالبی رخ داده است و به‌نظر ددپول، کنترل اکانت توییتر Marvel’s Midnight Suns را برعهده گرفته تاحضور خود در بازی را تبلیغ کند!

اسم این اکانت به هشتگ DeadpoolSuns تغییر یافته و ویدئویی از او منتشر شده است تا توسط طرفداران کمک جمع‌آوری شود و او به‌فهرست کاراکترهای بازی نام‌برده راه یابد. طبیعی است که باتوجه‌به علاقه ددپول برای شکستن دیوار چهارم، این اتفاق برای همخوانی باکاراکتر ددپول رخ داد و ازآنجایی‌که میزبان آن اکانت رسمی بازی است، احتمال زیاد این کاراکتر برای بازی معرفی خواهد شد.

ددپول در توییتر نوشت: «درسته، کله‌پولیا! صدای خودرا به‌گوش همه برسانید. من، جناب ددپول باید در Midnight Suns حضور داشته باشم. این ناعدالتی بزرگ پابرجا نخواهد ماند». جیک سولومون، کارگردان خلاق Marvel’s Midnight Suns و گارث دآنجلیس، تهیه‌کننده آن به‌تازگی درمورد بازی به‌چند سؤال پاسخ داده‌اند. این دو تایید کردند کمپین اصلی بازی بیش‌از ۴۵ مرحله دارد و تکمیل آن بین ۴۰ تا ۵۰ ساعت طول خواهد کشید.

بازی Marvel’s Midnight Suns قرار است ۱۱ آذر (۲ دسامبر) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه شود. همچنین نسخه‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی هم در تاریخ دیگری منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده