نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۵

سونی، میزبان رسمی رویداد این هفته‌ی Resident Evil

سونی ازطریق کانال رسمی پلی استیشن در یوتیوب اعلام کرد که میزبان رویداد آخر هفته‌ی رزیدنت اویل شوکیس خواهد بود.

شاید طرفداران پلی استیشن انتظار رویداد متفاوتی را از سونی داشتند اما با اعلام رسمی میزبانی رویداد این هفته‌ی Resident Evil توسط این شرکت ژاپنی، توجهات به سمت این برنامه معطوف شده است. بدین ترتیب رویداد Resident Evil Showcase علاوه‌بر کانال‌های کپکام به‌صورت همزمان توسط سونی هم پخش خواهد شد. بنابراین ممکن است یک سری پاداش اضافی‌ هم برای دارندگان PS4 و PS5 بازی‌های رزیدنت ایول به همراه داشته باشد.

میزبانی سونی از رویداد رزیدنت اویل

واضح است که سونی حقوق بازاریابی مجموعه‌ی رزیدنت ایول را در اختیار دارد و با معرفی ریمیک بازی Resident Evil 4 در رویداد اخیر State of Play و رونمایی از نسخه PSVR2 بازی Resident Evil Village همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود. جا دارد به این نکته اشاره کنیم که آخرین باری که یکی از برنامه‌های Resident Evil Showcase در کانال رسمی پلی استیشن پخش شده بود، کپکام اقدام به نمایش دموی انحصاری بازی Village برای کنسول‌های سونی کرد.

ممکن است تا زمان پخش نمایش جدید بازی‌های رزیدنت ایول در روز پنج شنبه، ۲۰ اکتبر (جمعه ۱:۰۰ بامداد به وقت تهران) جزئیات بیشتری به‌دست ما برسد. بنابراین طی روزهای پیش رو با زومجی همراه باشید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده