نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸

رونمایی از پاداش پیش خرید و نسخه Palace بازی Need for Speed Unbound

استودیو کرایتریون گیمز از پاداش‌های پیش‌خرید و نسخه‌ی Palace بازی Need for Speed Unbound رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو کرایتریون گیمز درکنار پخش یک تریلر گیم‌پلی تازه از بازی Need for Speed Unbound به انتشار جزئیاتی از پاداش‌های پیش خرید و نسخه‌ی Palace Edition آن پرداخته است. نسخه‌ی پالاس بازی با برچسب قیمتی ۷۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود و شامل چهار اتومبیل سفارشی تازه خواهد بود. یکی از این اتومبیل‌ها گلف GTI است که بازیکن‌ها با پیش‌روی در بازی نیز می‌توانند آن را به‌دست آورند.

نسخه‌ی Palace تعدادی Driving Effect، عکس برگردان Mashman، پلاک خودرو، یک ژست کاراکتر انحصاری و بنرها را به‌همراه می‌آورد. با تهیه این نسخه می‌توان یک بسته پوسته انحصاری نیز دریافت کرد که شامل بیش از ۲۰ آیتم مختلف برای شخصی‌سازی آواتار است. پاداش‌های پیش خرید Need for Speed Unbound نیز شامل Driving Effect، پلاک خودرو، بنرها و برچسب‌ها و ۱۵۰ هزار دلار پول داخل بازی برای استفاده در بخش مولتی‌پلیر می‌شود.

کسانی که می‌خواهند بدون نیاز به خریداری به تجربه‌ی بازی Need for Speed Unbound بپردازند، می‌توانند از طریق EA Play در Origin یا EA App به‌سراغ نسخه‌ی آزمایشی ۱۰ ساعته‌ی آن بروند. این نسخه‌ی آزمایشی در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر) در دسترس قرار می‌گیرد و امکان انتقال پیشرفت‌ گیمرها به نسخه‌ی کامل را فراهم می‌آورد. بازیکن‌ها با داشتن اشتراک سرویس EA Play Pro می‌توانند در همان روز به تجربه‌ی نسخه‌ی Palace بپردازند.

پاداش‌های پیش خرید و نسخه Palace بازی Need for Speed Unbound

بازی Need for Speed Unbound در تاریخ ۲ دسامبر (۱۱ آذر) در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده