// چهار شنبه, ۲۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۴

سیستم موردنیاز Marvel’s Spider-Man: Miles Morales برای تجربه بازی در حالت ری‌تریسینگ

به‌تازگی استودیو Nixxes Software، سیستم موردنیاز برای تجربه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales را در حالت ری‌تریسینگ اعلام کرده است.

زمان زیادی از انتشار بازی Marvel’s Spider-Man Remastered روی کامپیوتر نمی‌گذرد و در همین حین، کاربران پی‌سی بی‌صبرانه منتظر تجربه‌ی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales روی این پلتفرم هستند. چند روز قبل، سیستم موردنیاز برای تجربه‌ی Miles Morales روی کامپیوتر توسط سونی اعلام شد. حالا استودیو Nixxes Software شرکت Sony، جزئیات بیشتری را درمورد سیستم موردنیاز برای تجربه‌ی این بازی با تنظیمات مختلف در حالت ری‌تریسینگ ارائه کرده است.

برای تنظیمات Very High و تجربه‌ی بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه، به یکی از کارت گرافیک‌های GeForce RTX 3070 یا Radeon RX 6800 XT و همچنین پردازنده‌ی i5-11400 یا Ryzen 5 3600 نیاز خواهید داشت. در همین حال اگر قصد دارید تا Miles Morales را روی کامپیوتر با ری‌تریسینگ تجربه کنید، باید یکی از کارت‌های گرافیک GeForce RTX 3070 یا Radeon RX 6900 XT را درکنار یکی از پردازنده‌های i5-11600K یا Ryzen 7 3700X همراه‌با ۱۶ گیگابایت رم روی سیستم خود داشته باشید. باید به این نکته اشاره کنیم که با استفاده از این سخت‌افزار، در حالت ری‌ترسینگ با رزولوشن 1440p، شصت فریم و با رزولوشن 4K سی فریم دریافت خواهید کرد.

درنهایت برای تجربه‌ی بازی در حالت ری‌تریسینگ و رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم، نیاز به کارت گرافیک GeForce RTX 3080 یا Radeon RX 6950 XT همراه‌با یکی از پردازنده‌های i7-12700K یا Ryzen 9 5900X و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم خواهید داشت.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales در تاریخ ۲۷ آبان ماه برای کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده