نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۷

بازی موبایل Mortal Kombat: Onslaught معرفی شد

شرکت برادران وارنر با همکاری استودیوی ندررلم (NetherRealm) از بازی جدید Mortal Kombat: Onslaught در سبک کالکشن RPG برای پلتفرم موبایل رونمایی کرد.

بازی Mortal Kombat: Onslaught، جدیدترین قسمت از مجموعه‌ی فایتینگ مورتال کامبت برای پلتفرم موبایل است که توسط استودیوی NetherRealm و برای سال ۲۰۲۳ توسعه داده می‌شود. این بازی به‌عنوان «بازسازی تجربه‌ی بازی‌های مورتال کامبت در قالب یک بازی نقش آفرینی استراتژیک و تیمی» معرفی شده و اولین تجربه داستانی این مجموعه در پلتفرم موبایل خواهد بود. بازیکنان باید در این بازی تیمی از مبارزان مورد نظر خود را از فهرست گسترده‌ای که در اختیار آن‌ها قرار گرفته ایجاد کنند و آن‌ها را در نبردهای گروهی بزرگی که به‌صورت real-time با آن مواجه خواهند شد به کار بگیرند تا از ایجاد یک تهدید تاریک و خطرناک که ویرانی قلمروها را به دبنال دارد، جلوگیری کنند.

بازی Mortal Kombat: Onslaught روی موبایل

معرفی بازی Mortal Kombat: Onslaught با ۳۰امین سالگرد انتشار بازی‌های مورتال کامبت در این ماه همزمان می‌شود. این مجموعه که اولین‌بار کار خود را در سال ۱۹۹۲ آغاز کرد، تاکنون بیش از ۷۲ میلیون نسخه بازی را در سراسر جهان به فروش رسانده که شامل ۱۲ میلیون نسخه از Mortal Kombat 11 آخرین بازی این سری در سال ۲۰۱۹ می‌شود.

آخرین بازی موبایلی مورتال کامبت به سال ۲۰۱۵ و بازی رایگان Mortal Kombat Mobile برمی‌گردد که بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر آن را روی گوشی‌های موبایل خود نصب کردند.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده