// دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۵

افزایش احتمال معرفی رسمی Death Stranding 2 پس از ملاقات کوجیما با هرمن هالست

درحالی‌که شایعات اخیر به نزدیک بودن زمان معرفی رسمی بازی Death Stranding 2 با نقش‌آفرینی ال فانینگ اشاره کرده‌اند، امروز رئیس استودیوهای پلی استیشن به دیدار هیدئو کوجیما رفت.

هرمن هالست، رئیس PS Studios امروز با هیدئو کوجیما ملاقات کرد. این اتفاق در حالی رخ داده است که چند روز قبل شاهد تصاویر مربوط‌به دیدار کوجیما با اریک لمپل و کریگ ملانکا، دو عضو ارشد از تیم تبلیغات پلی استیشن بودیم. در نتیجه حالا بازیکن‌ها حتی بیشتر از قبل به احتمال رونمایی رسمی شرکت سونی از دنباله بازی Death Stranding اشاره می‌کنند.

مطابق اخبار بازی می‌دانیم که ال فانینگ به‌عنوان یکی از بازیگرهای بازی جدید هیدئو کوجیما معرفی شده است. تازه همچنان پروسه‌ی اعلام فهرست افرادی که در این بازی نقش‌آفرینی خواهند کرد، ادامه دارد.

چند ساعت قبل از انتشار تصویر مربوط‌به ملاقات کوجیما و هالست، تصویر رسمی از گفت‌وگوی تصویری آنلاین این بازی‌ساز با ال فانینگ و جف کیلی منتشر شد؛ تصویری که عده‌ای باتوجه‌به آن می‌گویند به احتمال زیاد در گیم اواردز ۲۰۲۲ شاهد رونمایی از بازی در حال ساخت استودیو Kojima Productions خواهیم بود.

احتمالا به یاد دارید که ماه‌ها قبل صحبت‌های نورمن ریداس، بازیگر اصلی بازی Death Stranding در نگاه خیلی‌ها عملا تولید دث استرندینگ ۲ را تایید کرد. چند روز پیش توییت‌های یکی از اعضای استودیو کوجیما پروداکشنز سبب شد که بعضی از کاربرها مطمئن شوند که محصول در حال ساخت جدید کوجیما با نقش‌آفرینی ال فانینگ در حقیقت همان بازی Death Stranding 2 است. با همه‌ی این‌ها بهتر است سراغ هرگونه نتیجه‌گیری قطعی نرویم و منتظر اخبار رسمی از سوی سازندگان بمانیم.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده