نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

برنامه مدیرعامل امبریسر برای IP ارباب حلقه‌ ها تا چند دهه آینده

اخیرا مدیرعامل گروه امبریسر به برنامه‌ی این شرکت برای استفاده از پتانسیل امتیاز ارباب حلقه ها برای چند دهه‌ی آینده اشاره کرد.

گروه Embracer در ادامه‌ی خریدهای خود در ماه آگست گذشته چندین و چند مجموعه و استودیو را تصاحب کرد. در حالی که بیشتر از این خریدها مربوط به استودیوهای بازی‌سازی به مانند Tripwire Interactive و Limited Run Games بودند اما خرید یک امتیاز بسیاری را شگفت‌زده کرد. شرکت امبریسر چندی پیش اعلام کرد که Middle-earth Enterprises را خریداری کرده است که مالک و نظارت‌کننده بر تمام امتیازات معنوی آثار اقتباسی مجموعه‌ی ارباب حلقه‌ها از جمله بازی‌های آن است.

حال طرفداران Middle-earth و دنیای ارباب حلقه‌ها می‌خواهند بدانند که علاوه بر احتمال ساخت بازی‌های جدید از این مجموعه در آینده، گروه Embracer چه برنامه‌های دیگری برای آن دارد. در همین راستا اخیرا لارس وینگفورز، مدیرعامل گروه امبریسر، در مصاحبه ای با مجله EDGE به طور خلاصه در مورد همین موضوع صحبت کرد و گفت که این شرکت دیدگاه بلندمدتی را برای این IP دنبال می‌کند و در تفکرات خود تا چند دهه‌ی آینده را برای استفاده از پتانسیل حداکثری این مجموعه در نظر می‌گیرد.

پوستر بازی Lord of the Rings: Heroes of Middle Earth

وینگفورز گفت: «اگر فقط برای استفاده‌ی حداکثری از پتانسیل مجموعه در چند سال آینده برنامه داشتیم، برند ارباب حلقه‌ها را تصاحب نمی‌کردیم. شما باید چند دهه‌‌ی آینده را در نظر بگیرید و این همان چیزی است که ما به آن فکر می‌کنیم». با اینکه مدیرعامل امبریسر جزئیات بیشتری از برنامه‌های این شرکت برای آینده‌ی ارباب حلقه‌ها را فاش نکرد، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که امبریسر در کنار ساخت بازی‌های ویدئویی، چگونه از پتانسیل عظیم این IP بهره خواهد برد.

نظر شما درباره‌ی این اخبار چیست؟ آن‌ها را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده