// دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

بازی جدید کوجیما با نقش‌آفرینی ال فانینگ احتمالا Death Stranding 2 است

به نظر می‌رسد که بازی Death Stranding 2 با حضور ال فانینگ، جدیدترین پروژه‌ی در دست ساخت هیدئو کوجیما است.

به احتمال زیاد، زمان زیادی تا معرفی جدیدترین ساخته‌ی هیدئو کوجیما، خالق مجموعه‌ی Metal Gear Solid و بازی Death Stranding باقی نمانده است. به همین دلیل هم اخیرا به‌طور مداوم شاهد انتشار اخبار رسمی و غیررسمی درباره‌ی پروژه‌ی بعدی این بازی‌ساز بودیم. برای مثال به‌تازگی استودیو کوجیما پروداکشنز و جف کیلی تایید کردند که بازیگر شخصیت درون پوستر منتشرشده با عنوان «من چه کسی هستم؟» (Who Am I?) ال فانینگ است و او در بازی بعدی کوجیما به ایفای نقش خواهد پرداخت. حالا ‌باتوجه‌به نشانه‌های جدید به نظر می‌رسد که این پوستر متعلق به دنباله‌ی بازی Death Stranding است.

مدتی قبل کاترینا تراسوا، یکی از تهیه‌کننده‌های استودیو کوجیما پروداکشنز، توییت کوجیما درباره‌ی حضور ال فانینگ را همراه‌با هشتگ Death Stranding ری‌توییت کرد. این موضوع سروصدای بسیار زیادی در بین علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی ایجاد کرد. کمی بعد، تراسوا در یک توییت دیگر گفت فراموش کرده که علامت سؤال را در انتهای هشتگ خودش قرار دهد. با درنظرگرفتن اینکه حرف این تهیه‌کننده درست باشد، باز هم شاهد اشاره‌ی مستقیمی به ساخت Death Stranding 2 هستیم.

ال فانینگ، بازیگر بازی جدید هیدئو کوجیما که شاید دث استرندینگ ۲ باشد

(ال فانینگ در استودیو Kojima Productions)

اولین‌بار نیست که گزارش و شایعاتی از دث استرندینگ ۲ منتشر می‌شود. چندی پیش، نورمن ریداس در طی یک مصاحبه اعلام کرد که کار ساخت دنباله‌ی این بازی آغاز شده است. این مصاحبه‌ی ریداس حتی واکنش جالب کوجیما را هم در پی داشت. همچنین چندی پیش در یک فهرست فاش‌شده از بازی‌های معرفی‌نشده‌ی کنسول پلی استیشن شرکت سونی، شاهد نام دنباله‌ی Death Stranding بودیم که ظاهرا به مانند قسمت اول با موتور دسیما تولید می‌شود.

در گزارشی دیگر اعلام شد که قبلا در استودیو کوجیما پروداکشنز پروژه‌ای به‌صورت انحصاری برای Stadia در دست ساخت بوده که البته این محصول توسط شرکت گوگل لغو شده است. البته باید به این نکته اشاره کنیم که بسیاری از این گزارش‌ها هنوز به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند و برای کسب اطلاعات دقیق و بیشتر باید تا زمان رونمایی از جدیدترین بازی کوجیما صبر کنیم.

چندی پیش، استودیو کوجیما پروداکشنز و شرکت مایکروسافت از همکاری با یکدیگر خبر دادند. در همین راستا، یک گزارش منتشر شد که کوجیما در حال ساخت یک بازی ترسناک با نام Overdose است؛ اثری که شاید همان پروژه‌ی کوجیما با همکاری Xbox Game Studios باشد.

بازی Death Stranding، در تاریخ ۱۷ آبان ۱۳۹۸ برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد و چندی بعد نیز شاهد انتشار این اثر روی کامپیوتر بودیم. این بازی به‌دلیل ساختار متفاوت خود نسبت به دیگر آثار منتشرشده، بازخوردهای مختلفی از سوی علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی دریافت کرد. حالا باید دید که پروژه‌ی بعدی هیدئو کوجیما دنباله‌ی این بازی خواهد بود یا باید در ابتدا شاهد رونمایی از یک اثر دیگر باشیم.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده