نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۳

انتشار بازی کارتی کوآپ Persona 5 Royal در سال ۲۰۲۳

شرکت اطلس از بازی کارتی مشارکتی Persona 5 Royal رونمایی کرد که طرفدارها باید در سال ۲۰۲۳ منتظر تجربه‌ی آن باشند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اطلس بازی کارتی کو-آپ Persona 5 Royal را معرفی کرده است. این بازی کارتی مبتنی‌بر بازی پرسونا ۵ رویال به‌طور اختصاصی توسط امرسون ماتسوچی، طراح بازی‌های رومیزی طراحی شده است و به‌وسیله‌ی شرکت Pandasauras Games به بازار عرضه خواهد شد. امرسون ماتسوچی می‌گوید که بازیکن‌ها در نقش یکی از اعضای گروه Phantom Thieves قرار می‌گیرند که برای تغییر جهان در این بازی استراتژی کارت-محور مشارکتی خواهند جنگید. بااین‌حال جزئیات دیگری از این بازی ارائه نشده است.

نیتن مک‌نیر، یکی از مالکان شرکت Pandasaura Games نیز گفت: «به‌عنوان یکی از طرفدارهای دوآتشه‌ی Persona 5 Royal بی‌صبرانه منتظر راه‌یابی کاخ‌ها، Velvet Room و دنیای پرسونا ۵ رویال به یک بازی رومیزی در سال ۲۰۲۳ هستم». ظاهرا این بازی برای انتشار در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۳ (بازه‌ی ماه اکتبر تا ماه دسامبر) برنامه‌ریزی شده است، اما یکی از تصاویر سایت پانداسورا گیمز به عرضه آن در تاریخ ۲۱ اکتبر (۲۹ مهر) اشاره دارد.

شرکت Atlus در جریان کنسرت Persona Super Live 2022 از زمان انتشار نسخه‌ی ریمستر بازی‌های Persona 3 Portable و Persona 4 Golden پرده برداشت. ریمستر این دو بازی در تاریخ ۱۹ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۹ دی ۱۴۰۱) در دسترس کاربران ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. نسخه‌ی ریمستر بازی‌های یادشده در همان روز عرضه به ایکس باکس گیم پس راه می‌یابد و کاربران این سرویس اشتراکی می‌توانند بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ی جداگانه به تجربه‌ی آن‌ها بپردازند.

بازی Persona 5 Royal نیز در اواخر ماه جاری در دسترس کاربران گیم پس قرار می‌گیرد. امسال شرکت Atlus بیست‌وپنجمین سالگرد مجموعه بازی‌های پرسونا را جشن گرفته است و طرفدارها بی‌صبرانه منتظر معرفی بازی Persona 6 بودند، اما این اتفاق با اینکه فرصت‌های خوبی برای این کار وجود داشت، هنوز رخ نداده است.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده