نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲

تأخیر بازی Company of Heroes 3 تا فوریه ۲۰۲۳

شرکت رلیک اینترتینمنت با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که طرفدارها باید زمان بیشتری را برای تجربه‌ی بازی Company of Heroes 3 منتظر بمانند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Relic Entertainment از تأخیر بازی استراتژی همزمان Company of Heroes 3 تا سال ۲۰۲۳ خبر داده است. این بازی در ابتدا برای عرضه در تاریخ ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) برنامه‌ریزی شده بود، اما اکنون در تاریخ ۲۳ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۴ اسفند ۱۴۰۱) به‌دست گیمرها خواهد رسید.

شرکت رلیک اینترتینمنت می‌گوید که برای بهینه‌سازی بیشتر Company of Heroes 3 تصمیم به تعویق بازی گرفته است. جاستین داودزول، مدیرکل شرکت Relic Entertainment در بیانیه‌ی جدیدی اظهار داشت: «ما درصدد ارائه‌ی بزرگ‌ترین و چشمگیرترین بازی در تاریخ مجموعه هستیم؛ به عبارت دیگر برای رفع اشکالات، متعادل‌سازی و پولیش بازی به زمان بیشتری نیاز داریم تا از ارائه‌ی یک تجربه‌ی فوق‌العاده به بازیکن‌ها در زمان عرضه اطمینان حاصل کنیم».

شرکت رلیک اینترتینمنت درکنار تأخیر Company of Heroes 3 به رونمایی از چندین ویژگی تازه بازی پرداخت که براساس بازخوردهای جامعه‌ی طرفدارها اضافه خواهند شد. این موارد شامل به‌روزرسانی نقشه‌ی کمپین، مینی-مپ و HUD واضح‌تر و صداگذاری‌های بهبودیافته است. مدتی قبل بازی Skull and Bones شرکت یوبیسافت نیز که برای عرضه در ماه نوامبر در نظر گرفته شده بود، به‌دلیل بهینه‌سازی بیشتر با تأخیر مواجه شد.


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده