نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۳

اضافه شدن A Plague Tale: Requiem و چند بازی دیگر به گیم پس در ماه اکتبر

بازی‌های نیمه اول ماه اکتبر ۲۰۲۲ ایکس باکس گیم پس معرفی شده‌اند که در آن شاهد اضافه شدن بازی‌هایی مثل A Plague Tale: Requiem به این سرویس هستیم.

با آغاز ماه اکتبر که عموما با جشن هالووین در پایان این ماه شناخته می‌شود، شاهد اعلام بازی‌های جدیدی سرویس اشتراک بازی گیم‌‌پس هستیم که تعدادی از آن‌ها را بازی‌هایی در سبک وحشت‌و‌بقا و ترسناک تشکیل می‌دهند.

بازی چندنفره‌ی محبوب Chivalry 2، اولین بازی جدید این سرویس است که از امروز در دسترس کاربران گیم‌پس روی کنسول‌های ایکس باکس، پی‌سی و سرویس بازی ابری مایکروسافت قرار می‌گیرد. بازیکنان در نقش شوالیه‌ها و جنگجویان قرون وسطا، در مودهای مختلف بازی به رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین این بازی اول شخص می‌پردازند.

در بازی نقش‌آفرینی و مدیریت منابع Medieval Dynasty، بازیکنان در نقش یک مرد جوان فراری از جنگ وظیفه دارند تا با جمع‌آوری منابع، کشاورزی، شکار و ساخت پناهگاه‌ها، آینده‌ی بهتری برای خود و دیگر افراد نزدیک به او بسازند. این بازی از روز ۶ اکتبر (۱۴ مهر) و برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترس خواهد بود.

فصل اول و دوم بازی The Walking Dead استودیوی تل‌تیل، سومین بازی جدید اکتبر خواهد بود که از روز ششم این ماه (۱۴ مهر) در دسترس کاربران گیم‌پس روی پی‌سی قرار می‌گیرد. در فصل اول این داستان پنج اپیزودی که در دنیای کمیک‌های رابرت کرکمن جریان دارد، گیمرها در نقش لی اورت، دربرابر خطرات و حوادث هولناک یک دنیای آخرالزمانی قرار می‌گیرند. در فصل دوم این بازی نیز این داستان با کلمنتاین و انتخاب‌های او روایت می‌شود و همانند فصل اول این داستان، تصمیم‌های بازیکنان نقش مهمی در پیش‌برد اتفاقات و سرنوشت شخصیت‌های ماجرا خواهد داشت.

لی و کلمنتاین در بازی The Walking Dead

در روز ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) نیز دو بازی نقش‌آفرینی Costume Quest و Eville در دسترس بازیکنان کنسولی گیم‌ پس قرار می‌گیرد. کاستوم کوئست یکی از آثار کمتر دیده شده‌ی استودیوی نام‌آشنای دابل فاین پروداکشن و تیم شیفر به‌حساب می‌آید که در آن بازیکنان با جمع‌آوری لباس‌های هالووینی متفاوت از مناطقی مثل Auburn Pines و Fall Valley Carnival، نیروهای ابرقهرمانی منحصربه‌فرد هر کدام از آن‌ها را برای نجات سرزمین Repugia دریافت می‌کنند.

این بازی روی سرویس ایکس باکس کلاود گیمینگ نیز قابل تجربه خواهد بود. در بازی چندنفره‌ی فانتزی Eville که از بازی‌هایی مانند Among Us الهام گرفته نیز حل معماها و پیدا کردن عامل قتل‌های دهکده، بخش اصلی گیم‌پلی بازی را تشکیل می‌دهد. این بازی برای دارندگان گیم‌پس روی پی‌سی نیز در دسترس خواهد بود.

بازی Dyson Sphere Program بازی دیگری در سبک استراتژیک است که مدیریت یک کارخانه صنعتی بین‌کهکشانی را برعهده گیمرها قرار می‌دهد. این بازی فقط برای گیم‌پس پی‌سی و همزمان با عرضه عمومی بازی از روز ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Scorn که توسط استودیوی Ebb Software در دست توسعه است، از روز عرضه در ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر) و برای تمامی کاربران سرویس گیم‌ پس روی پی‌سی، کلاود و کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس عرضه می‌شود. Scorn مخاطبان را در یک دنیای ناشناخته و کابوس مانند قرار می‌دهد و تنها راه فرار از آن، جست‌وجو در محیط‌های بی‌رحم و هزارتو مانند مناطق بزرگ و متصل به‌هم آن خواهد بود.

دنباله‌ی مستقیم بازی محبوب A Plague Tale: Innocence استودیوی آسوبو با نام Requiem، آخرین و مهمترین بازی نیمه اول این ماه گیم‌ پس خواهد بود که در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) و همزمان با دیگر پلتفرم‌ها، برای کاربران سرویس گیم‌ پس روی کلاود، پی‌سی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر می‌‌شود. در بازی  A Plague Tale: Requiem بار دیگر در نقش هیوگو و آمیسیا، در راه یک سفر پرمشقت در دنیای طاعون‌زده‌ی این بازی قدم می‌گذاریم. بازیکنان می‌توانند با سلاح‌ها و ابزارهای مختلفی مثل آتش و بمب‌های دودزا، مسیر خود را در میان سیل موش‌های طاعونی و سربازانی که به‌دنبال این خواهر و برادر می‌گردند پیدا کنند.

مثل همیشه برای این ماه نیز بسته‌های الحاقی و محتوای خاصی در دسترس مشترکان گیم پس التیمیت قرار خواهد گرفت. باندل Housewarming بازی Eville، آپگرید Deluxe Edition برای بازی Need for Speed Heat و آیتم From Above Weapon Charm برای بازی ایپکس لجندز، محتوای جدید گیم‌پس برای مشترکین سطح التیمیت این سرویس خواهد بود.

همچنین رویداد Heroes of the High Isle برای دارندگان این چپتر از بازی چندنفره‌ی The Elder Scrolls Online و به‌روزرسانی World Update XI: Canada بازی Microsoft Flight Simulator که مناطق جنگلی، شهری و ساحلی سرزمین کانادا را به این بازی اضافه می‌کند، از دیگر محتوای رایگان در دسترس تمامی کاربران سرویس گیم‌پس خواهد بود.

مایکروسافت همچنین تایید کرد بازی‌های زیر در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) از دسترس مشترکین گیم پس خارج می‌شوند:

  • Bloodroots
  • Echo Generation
  • Into The Pit
  • Ring of Pain
  • Sable
  • The Good Life

مطابق هر ماه، کاربران سرویس گیم پس می‌توانند این بازی‌ها را تا پیش از خارج شدن آن‌ها از این سرویس با ۲۰ درصد تخفیف بیشتر از فروشگاه دیجیتالی مایکروسافت خریداری کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع Xbox Wire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده