نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۳

اشاره EA و کدمسترز به نزدیک بودن معرفی بازی نید فور اسپید جدید

الکترونیک آرتز و کدمسترز اخیرا در توییتر به معرفی جدیدترین قسمت از مجموعه بازی Need for Speed اشاره کرده‌اند.

بعد از ماه‌ها انتشار شایعات مختلف در خصوص بازی بعدی مجموعه Need for Speed از استودیوی کرایتریون، الکترونیک آرتز و کدمسترز به انتشار تیزری در رابطه با رونمایی از بازی در توییتر پرداختند. درحالی که حساب رسمی Need for Speed در توییتر ایموجی «چشم‌ها» را پست کرده، کدمسترز شوخ‌طبعانه نوشته که «Announce Need for Sp…. Oh

از سوی دیگر EA در اکانت رسمی این شرکت پیامی را منتشر کرده و با منشن کردن اکانت نید فور اسپید نوشته که «فکر می‌کنی آماده باشند؟» همه‌ی این اشارات با گزارش اخیر تام هندرسون درباره معرفی غریب الوقوع بازی هماهنگ به نظر می‌رسد. همین هفته ممکن است شاهد رونمایی از بازی جدید ریسینگ باشیم.

اشاره به معرفی بازی جدید نید فور اسپید در توییتر

شایعه شده که بازی بعدی نید فور اسپید Need for Speed Unbound نام‌گذاری شده است. دنیای این بازی در Lake Shore City شیکاگو قرار گرفته و احتمالاً برای اولین به ترکیب عناصر زیبایی شناختی محیط بازی با انیمیشن‌ها آن خواهد پرداخت. ویدیویی که قبلاً از گیم‌پلی بازی فاش شده، نشان می‌دهد که بعد از پرش یک ماشین از لبه‌ی سطح شیبدار، بال‌های گرافیتی مانندی از آن خارج می‌شود.

گفته می‌شود که مرحله آزمایشی بازی از سیزدهم تا هجدهم اکتبر برگزار شده و زمان عرضه بازی از ماه نوامبر به دوم دسامبر (۱۱ آذر) موکول شده است. جالب اینجا است که Unbound یک بازی بین نسلی نخواهد بود و منحصراً در اختیار کنسول‌های نسل جدید و پی سی قرار خواهد گرفت. طی روزهای آینده منتظر معرفی بازی باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده