// دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵

احتمال عرضه Serious Sam: Siberian Mayhem برای پلی استیشن 5

فهرست تروفی‌های Serious Sam: Siberian Mayhem برای پلی استیشن 5 فاش شده است و از این جهت می‌توان عرضه آن را برای کنسول نامبرده قطعی دانست.

مجموعه Serious Sam یکی از فرانچایزهای محبوب دنیای بازی است؛ شوتری پراز هرج‌ومرج و آشوب که معمولا اکثر بازی‌های سبک آن برای تجربه‌های کوآپ جذاب هستند. آخرین نسخه خطی از این سری Serious Sam 4 است و بعد از آن بسته الحاقی مستقل این بازی با نام Serious Sam: Siberian Mayhem هم به‌صورت انحصاری برای پی سی عرضه شده بود.

اما اکنون به‌نظر می‌رسد عرضه Serious Sam: Siberian Mayhem قرار است برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود و فهرست تروفی‌های آن در وبسایت Exophase منتشر شده است. این بازی درمجموع ۵۰ تروفی دارد که شامل ۸ تروفی نقره‌ای، ۲ تروفی طلایی و درنهایت تروفی پلاتینیوم است. اکثر تروفی‌های این فهرست معقول هستند و باصبر و همراهی فردی برای تجربه کوآپ قابل دسترسی است.

به‌هرصورت باید منتظر اعلام رسمی ماند و تا زمان تایید استودیو سازنده نمی‌توان با اطمینان از عرضه این اثر برای پلی استیشن 5 صحبت کرد؛ اما اگر هم بازی معرفی شود، به‌احتمال زیاد در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. همچنین احتمالا این بازی همزمان برای کنسول‌های ایکس باکس هم عرضه خواهد شد. پیش از این بازی Serious Sam 4 در ابتدا برای پی سی و سپس برای کنسول‌ها عرضه شده بود.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده