نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

اضافه شدن دایناسور تی‌رکس از دمو فنی کنسول PS1 به جوایز PS Stars

ظاهر دیجیتالی دایناسور تی‌رکس از تک دموی به یادماندنی کنسول PS1 به‌عنوان یکی از جوایز سیستم وفاداری جدید پلی استیشن استارز (PlayStation Stars) معرفی شد.

اولین نمایش دایناسور گرافیکی T-Rex در تک دموی کنسول PS1 بدون شک یکی از لحظات ماندگار تاریخ بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود. این صحنه آنقدر برجسته و پراهمیت بود که بازی Astro’s Playroom برای باس فایت نهایی فوق‌العاده خود از آن الهام گرفت. حالا این دایناسور به‌عنوان یکی از جوایز کلکسیون دیجیتالی PS Stars به طرح پاداش وفاداری جدید سونی اضافه شده است.

کمپین جدیدی که تحت عنوان October Check-In از ابتدای ماه اکتبر در منطقه آسیا شروع شده و در ادامه همین ماه برای سایر نقاط جهان نیز ارائه خواهد شد، در عوض یک مجسمه T-Rex را برای بازی هریک از آثار پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 به شما هدیه می‌دهد. در توضیحات این طرح نوشته شده: «این مجسمه کوچک و بسیار دقیق از نسخه نمایشی فناوری T-Rex در کنسول اورجینال پلی استیشن الهام گرفته است. جالب اینجا است که مجسمه تی‌رکس عصای مشهور Sly Cooper را در دست دارد».

آیتم جایزه دایناسور تی رکس در PS Stars

کاربرها تنها ازطریق اپلیکیشن PS App در گوشی‌های هوشمند خود می‌توانند این آیتم‌های قابل جمع‌آوری را مشاهده کنند. از طرفی به نظر می‌رسد که سونی در نظر دارد تا این قابلیت را به سیستم خود کنسول PS5 نیز اضافه کند.

سونی در زمان معرفی سرویس PS Stars اعلام کرده بود که آیتم‌های طراحی‌شده برای کاربران، شامل «ظاهر دیجیتالی مواردی نظیر مجسمه‌ی کاراکترهای خاص و دوست‌داشتنی بازی‌های سونی و آثار سرگرم‌کننده‌ی دیگر به‌علاوه‌ی دستگاه‌های تحسین‌شده و خاطره‌انگیز» خواهد بود.


منبع twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده