// جمعه, ۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۸

رونمایی مایکروسافت از طرح Mineral Camo کنترلر ایکس باکس

مایکروسافت از چهارمین مدل کنترلر ایکس باکس سری Camo با نام Mineral Camo رونمایی کرد.

مایکروسافت از طرح ویژه جدید کنترلرهای ایکس باکس با نام Mineral Camo رونمایی کرد. این کنترلر بی‌سیم طرحی با حال‌وهوای اقیانوس دارد و در پوشش آن از طیف‌های رنگی آبی و بنفش استفاده شده است. این کنترلر هم‌اکنون از فروشگاه خرده‌فروشی متعدد قابل سفارش و خرید است.

اطلاعیه‌ی رسمی ایکس باکس کنترلر جدید این شرکت را با نام پوشش معدنی (Mineral Camo) به‌عنوان چهارمین عضو سری Camo معرفی می‌کند. سه مدل پیشین با نام‌های Night Ops Camo ،Arctic Camo و Daystrike Camo منتشر شده بودند. در رنگ‌آمیزی پوشش این کنترلر جدید از طرح‌هایی با رنگ‌های آبی معدنی، آبی دریایی و بنفش تیره استفاده شده است. انتخاب این طیف رنگی خاص به‌دلیل الهام گرفتن از رنگ کریستال‌های ژئود بوده است.

بافت این کنترلر در قسمت دسته‌ها، کلیدهای تریگر و بامپر و پشت آن به‌گونه‌ای است که نگه داشتن آن آسان‌تر باشد و بازیکنان احساس راحتی کنند.

مدل Mineral Camo از بسیاری ویژگی‌های مدل Daystrike Camo همانند طراحی هیبریدی دکمه‌های D-pad جهت انتخاب دقیق هشت جهت و دکمه‌ی اشتراک‌گذاری برای ارسال اسکرین‌شات‌ها و ویدیوها بهره می‌برد. همچنین این کنترلر دارای یک جک ۳.۵ میلیمتری صدا و فناوری بی‌سیم است تا بازیکنان در استفاده از آن روی پلتفرم‌های ایکس باکس، پی سی، موبایل و تبلت‌ها به حداکثر غوطه‌وری در تجربه دست پیدا کنند.

جدیدترین کنترلر مدل Camo با برچسب قیمتی ۶۹.۹۹ دلار به بازار عرضه شده است و هم‌اکنون می‌توان آن را به‌صورت اینترنتی از فروشگاه‌های آمازون و مایکروسافت سفارش داد. اگر به ست کردن وسایل خود علاقه دارید، می‌توانید استند شارژ سریع ریزر را با نام مشابه Mineral Camo تهیه کنید. این استند با تمامی استانداردهای برقی جهان سازگار است و با قیمت ۴۹.۹۹ دلار برای کنترلر کنسول‌های ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به فروش می‌رسد.

مایکروسافت از زمان عرضه‌ی جهانی کنسول‌های نسل نهمی ایکس باکس در نوامبر سال ۲۰۲۰ از مدل‌های متنوعی برای کنترلرهای این کنسول‌ها رونمایی کرده است.

سری کنترلرهای تک‌رنگ، مدل‌های محدود به مناسبت سالگرد ۲۰ سالگی ایکس باکس و مدل ویژه‌ی Aqua Shift از جمله این مدل‌ها هستند. مایکروسافت حتی یک جفت کنترلر بسیار نادر پوشیده از کرک و خز را که با الهام از مجموعه بازی سونیک طراحی شده بودند به قهرمان یک مسابقه اهدا کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده