نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰

کاهش احتمال عرضه Nioh برای ایکس باکس در آینده نزدیک

فامیهیکو یاسودا از استودیو Team Ninja در گفت‌وگو با رسانه‌ی VGC اعلام کرد که انتظار عرضه‌ی بازی Nioh برای ایکس باکس را در آینده‌ی نزدیک نداشته باشید.

اگر به‌دنبال تجربه‌ی اثری در سبک سولزلایک هستید که توسط استودیو فرام‌سافتور توسعه نیافته باشد، گزینه‌ی چندان بهتری از سری بازی‌های Nioh نخواهید یافت که در زمره بهترین بازی‌های موجود در بازار نیز قرار می‌گیرند. با اینکه این مجموعه‌ی اکشن نقش‌آفرینی استودیو تیم نینجا و شرکت کوئی تکمو در دسترس کاربران پلی استیشن و کامپیوتر قرار گرفته است، اما بازیکن‌های ایکس باکس از تجربه‌ی آن محروم هستند. آیا امکان تغییر این شرایط وجود دارد؟

کاربران ایکس باکس نباید امید زیادی به تحقق این امر داشته باشند. فامیهیکو یاسودا، کارگردان هر دو نسخه‌ی بازی Nioh اخیرا در گفت‌وگو با رسانه VGC درباره پشتیبانی دوباره استودیو Team Ninja از ایکس باکس پس از بازی Wo Long: Fallen Dynasty و احتمال راه‌یابی بازی‌های Nioh و Nioh 2 به این پلتفرم مورد سؤال قرار گرفت که در پاسخ گفت احتمال وقوع این اتفاق بسیار پایین است؛ بنابراین نباید به این زودی‌ها منتظر نسخه ایکس باکس Nioh بود.

فامیهیکو یاسودا در این‌باره توضیح داد: «واقعا نمی‌توان چیز زیادی در این‌باره گفت. درحال‌حاضر احتمال انتشار بازی Nioh برای پلتفرم‌های ایکس باکس بسیار پایین است، اما امیدواریم که طرفدارهای ایکس باکس از بازی Wo Long لذت ببرند و منتظر عرضه‌ی این بازی باشند. این تنها چیزی است که درحال‌حاضر می‌توانم بگویم».

شرکت Koei Tecmo قبلا اظهار داشت که هنوز احتمال انتشار بازی‌های Nioh برای ایکس باکس وجود دارد؛ اگرچه اقدامات زیادی در این زمینه انجام نشده است. Wo Long: Fallen Dynasty، بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک بعدی تیم نینجا در اوایل سال ۲۰۲۳ برای همه‌ی پلتفرم‌ها عرضه می‌شود. پس از آن شاهد انتشار بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز Rise of the Ronin به‌طور انحصاری برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر خواهیم بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده