// چهار شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵

سازنده Bulletstorm ناشر بازی بعدی خود را از دست داد

شرکت تیک-تو اینتراکتیو قرارداد نشر بازی بعدی استودیو People Can Fly را که Project Dagger نام دارد لغو کرده است.

بازی درحال‌ساخت استودیو People Can Fly ناشر خود را از دست داد. بازی جدید این استودیو که در حال حاضر Project Dagger نام دارد، اثری اکشن ماجراجویی است که بیش از دو سال در تیم نیویورک، خالقان بازی Bulletstorm در دست ساخت بوده است و حال مشخص شده شرکت تیک-تو اینتراکتیو به قرارداد خود برای نشر این اثر خاتمه داده است. خبر خوب اینکه حق این بازی در دستان استودیو سازنده باقی می‌ماند و درحالی‌که People Can Fly به‌دنبال ناشری جدید می‌رود، ساخت بازی احتمالا ادامه خواهد داشت.

سباستین ووچیچوفسکی، مدیرعامل استودیو دراین‌باره گفته است: «فکر می‌کنم در شرایط خوبی از هم جدا می‌شویم و دلیلی نمی‌بینم که بعدا و در آینده روی پروژه دیگری با تیک-تو کار نکنیم. ما شدیدا به پتانسیل Project Dagger باور داریم و حال متعهد هستیم تا توسعه آن را با خط خودناشری ادامه دهیم. بازی هنوز در مرحله پیش‌تولید است و تیم ما روی بستن مبارزات و گیم لوپ (جریان کلی برنامه بازی) و مهاجرت از موتور آنریل انجین ۴ به ۵ تمرکز کرده است.

آگاه هستم که این تصمیم باعث افزایش سرمایه‌گذاری ما خواهد شد؛ اما خودناشری بخشی از استراتژی ما است. بله، ما احتمال کار با یک ناشر جدید را اگر یک فرصت تجاری قانع‌کننده ایجاد کند، رد نمی‌کنیم».

استودیو People Can Fly این اواخر دوران شلوغی را سپری می‌کند و علاوه‌بر پروژه فوق، ۶ بازی دیگر هم دردست ساخت دارد که این پروژه‌ها شامل Project Gemini با اسکوئر انیکس، Bifrost و Victoria، پروژه قرمز که هنوز در فاز مفهوم است و دو بازی واقعیت‌مجازی محور می‌شوند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده