// چهار شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۳

فروش بیش از ۳۰۰ هزار نسخه از بازی Slime Rancher 2

در ادامه‌ی روند موفقیت‌ Slime Rancher 2، این بازی به فروش بیش از ۳۰۰ هزار نسخه از زمان انتشار دست پیدا کرده است.

سال گذشته، Slime Rancher 2 به‌صورت رسمی معرفی شد. از همان زمان برخی از از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی، منتظر انتشار این بازی و تجربه‌ی آن بودند. حالا چند روزی از زمان انتشار این اثر در حالت دسترسی زودهنگام می‌گذرد و باتوجه‌به مورد تحسین قرار گرفتن نسخه‌ی اول بازی و سابقه‌ی درخشان استودیو مونومی پارک، شاید موفقیت‌هایی که Slime Rancher 2 به‌دست آورده است، چندان عجیب نباشد. این بازی در طی تنها ۶ ساعت بعد از عرضه‌ی خود، موفق به فروش ۱۰۰ هزار نسخه شد. این آمار بسیار شگفت‌انگیز است؛ به‌خصوص با درنظرگرفتن این موضوع که بازی همچنان در حالت دسترسی زودهنگام قرار دارد.

حالا نیک پاپویچ، مدیرعامل و یکی از موسس‌های استودیو مونومی پارک و همچنین خالق بازی در توییتر اعلام کرد که فروش Slime Rancher 2 به بیش از ۳۰۰ هزار نسخه رسیده است. این آمار مربوط‌به مجموع فروش بازی در تمامی پلتفرم‌ها از زمان انتشار است. همچنین این بازی اول شخص شبیه‌ساز زندگی، در حال حاضر ۹۵ درصد امتیاز مثبت گیمرها را از میان ۶ هزار بازخورد در استیم دریافت کرده است.

جالب است بدانید که Slime Rancher 2 بدون هیچ‌گونه «کرانچ» توسعه پیدا کرده است. «کرانچ» به معنای کار اضافه و فشرده برای پیشبرد توسعه‌ی یک بازی است. علاوه‌بر این موضوع، کارمندان استودیو مونومی پارک از مزایای زیادی برخوردار هستند. برای مثال، آن‌ها امکان دریافت حقوق در هنگام مرخصی یا دریافت غرامت از استودیو را دارند. این موضوع نشان از تغییرات مثبت در روند ساخت بازی‌های ویدیویی در استودیوهای مختلف دارد.

بازی Slime Rancher 2، هم‌اکنون به‌صورت دسترسی زودهنگام دردسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار دارد. مشترک‌های گیم پس ازطریق این سرویس می‌توانند به تجربه‌ی بازی بپردازند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده