// دوشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۷

معرفی نقشه The Pit برای بازی Halo Infinite

قرار است نقشه محبوب Halo 3 با نام The Pit برای Halo Infinite بازسازی شود و در ماه نوامبر به‌دست مخاطب‌ها برسد.

بازیکنان Halo Infinite از محتوای پس‌ازعرضه این بازی راضی نیستند. این نارضایتی شامل سرعت اضافه‌شدن نقشه‌ها به‌بازی و تعداد آن‌ها هم می‌شود. اما قرار است در ماه نوامبر شاهد افزوده‌شدن محتوای خوبی برای بازی باشیم. علاوه‌بر عرضه بتای حالت موردانتظار The Forge، استودیو 343Industries اعلام کرده است نقشه جدیدی هم برای آن عرضه خواهد کرد.

در جریان لایواستریم Halo eSports اعلام شد نقشه محبوب The Pit که در بازی Halo 3 قرار داشت، به بازی Halo Infinite اضافه خواهد شد. این اتفاق در پانزدهمین سالگرد ۱۵ عرضه بازی Halo 3 رخ می‌دهد. استودیو سازنده کاملا این نقشه را برای Halo Infinite بازسازی کرده است و این بازسازی توسط ابزارهای The Forge صورت گرفت؛ نکته‌ای که نشان می‌دهد بازیکنان خلاق تا چه حد می‌توانند از این حالت استفاده کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

همچنین استودیو Certain Affinity درحال ساخت یک حالت معرفی‌نشده، جدید و عظیم برای این بازی است. این سازنده اعلام کرده بود که پروژه مرموز آن‌ها چیزی بزرگ و جدید برای مجموعه Halo است. بازی Halo Infinite درحال‌حاضر روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی دردسترس است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده