نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

نمایش لباس‌های جدید Kena: Bridge of Spirits به مناسبت اولین سالگرد انتشار بازی

توسعه‌دهندگان بازی Kena: Bridge of Spirits به مناسبت اولین سالگرد انتشار بازی، آپدیت جدیدی را عرضه کردند که پوشش‌ها و رنگ‌بندی لباس جدیدی را ازطریق تکمیل اهداف و مأموریت‌های مختلف بازی ارائه می‌کند.

بازی اکشن–ماجراجویی و پلتفرمر Kena: Bridge of Spirits، اثر تحسین‌شده‌ی استودیو Ember Lab در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) آپدیت جدیدی را دریافت می‌کند و ازطریق استیم برای کاربران در دسترس قرار می‌گیرد. محتویات Anniversary Update شامل Charmstoneهای جدید و ویژگی‌های accessibility بیشتر برای بخش Spirit Guide Trials است که به همراه لباس‌ها و رنگ‌بندی جدید پوشش‌های قبلی کاراکتر بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

توماس وارگا، نویسنده بازی در پست جدید بلاگ رسمی پلی استیشن درباره‌ی اهداف توسعه‌دهندگان در طراحی هریک از لباس‌های شخصیت بازی توضیح می‌دهد. به‌گفته‌ی وارگا، این موارد به کسب «تخصص واقعی» در بازی خلاصه شده و داستان و شخصیت‌هایی را به یاد گیمر می‌آورند که او با آن‌ها مواجه می‌شود. این آوتفیت‌ها ازطریق تکمیل Spirit Guide Trials قابل دریافت هستند. همچنین با انجام مأموریت‌های Bonus Objectives می‌توان انواع رنگ‌ها را برای لباس‌های اصلی بازی قفل‌گشایی کرد.

طراحی لباس های جدید Kena: Bridge of Spirits

همان‌طور که در توضیحات به آن اشاره شد، لباس‌های جدید Kena از ارواح (Spirits) مختلفی الهام می‌گیرند که Kena در طول روند بازی با آن‌ها مواجه شده است. به‌عنوان مثال، لباس Bombmaker از Hana و کیف دستی همراه او الهام گرفته است. ضمنا دارندگان نسخه Deluxe Edition بازی یک لباس انحصاری دیگر را نیز دریافت خواهند کرد.

لباس جدید Kena: Bridge of Spirits در آپدیت جدید

رنگ بندی جدید لباس Kena: Bridge of Spirits

لباس های جدید Kena: Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits برای PS4، پلی استیشن 5 و پی سی ازطریق اپیک گیمز قابل دریافت است. زومجی در بررسی بازی Kena: Bridge of Spirits امتیاز ۸ از ۱۰ را به آن اختصاص داد که در ادامه بخشی از مقاله میثم خلیل زاده را در اینباره می‌خوانید:

«بازی Kena: Bridge of Spirits چه از لحاظ گیم‌پلی و چه از لحاظ دنیای انیمیشن مانندش می‌تواند هربازیکن علاقمند به بازی‌های ماجراجویی را همراه خود کند. بازی هرچند به خوبی به شخصیت‌های فرعی می‌پردازد اما نتوانسته از لحاظ شخصیت‌پردازی نگاه دقیق‌تری به کینا داشته باشد. بااین‌حال هنوزم پترن متفاوت حمله‌ باس‌ها باعث شده تا چالشی دلنشین را در درجه سختی نورمال به بالا تجربه کنیم».


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده