نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۳

تایید ساخت بازی Iron Man در استودیو موتیو

الکترونیک آرتز با انتشار خبری اعلام کرد که استودیو موتیو با همکاری مارول بازی Iron Man را خواهد ساخت.

از چند وقت پیش شایعه‌هایی مبنی بر احتمال ساخته شدن بازی Iron Man به‌گوش می‌رسید و حال الکترونیک آرتز با انتشار خبری رسمی، تایید کرده استودیو موتیو قرار است این اثر را با همکاری مارول بسازد. این بازی تک‌نفره تجربه‌ای اکشن ادونچر با دوربین سوم‌شخص خواهد بود و فعلا در مراحل اولیه توسعه است. استودیو موتیو در حال حاضر روی ریمیک Dead Space کار می‌کند.

سرپرستی تیم توسعه بازی آیرون من برعهده Olivier Proulx خواهد بود که سابقه کار روی بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy را دارد و با جهان مارول آشنایی کامل دارد. در ساخت این بازی، مارول گیمز هم همکاری خواهد داشت و سازندگان وعده داستانی اوریجینال با محوریت آیرون من را داده‌اند که باعث خواهد شد بازیکنان قرار گرفتن در نقش تونی استارک را کامل حس کنند و راهی ماجراجویی جذابی شوند.

بیل راسمن، معاون رئیس و کارگردان بازی در استودیو مارول گیمز، در مورد ساخت این بازی گفت:

«ما از همکاری با استودیو موتیو برای ساخت اثری با داستان اوریجینال از یکی از مهم‌ترین، قوی‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین کاراکترهای دنیای مارول بسیار خوشحال هستیم. تجربه آن‌ها در خلق آثاری با جهانی شگفت‌انگیز و گیم‌پلی سرگرم‌کننده درکنار علاقه‌ای که به شخصیت آیرون من دارند، باعث خلق اثری عالی خواهد شد.»

Olivier Proulx هم در مورد این همکاری گفت:

«ساخت بازی براساس یکی از مهم‌ترین ابرقهرمان‌های حال حاضر، افتخار بزرگی برای ما است. ما فرصت بزرگی در اختیار داریم تا داستانی جدید و منحصربه‌فرد از این شخصیت خلق کنیم که می‌توانیم آن را با افتخار مالِ خودمان بدانیم. مارول مشوق ما در راه خلق این بازی است و آزادی‌عمل زیادی هم به ما داده که بسیار ارزشمند است.»


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده