نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۰

Atlus بازی جدیدی در کنسرت Persona Super Live امسال معرفی نخواهد کرد

شرکت Atlus رسما تایید کرد که در رویداد Persona Super Live امسال از هیچ بازی جدیدی رونمایی نخواهد کرد.

کنسرت Persona Super Live امسال برای روزهای ۸ اکتبر (۱۶ مهر) و ۹ اکتبر برنامه‌ریزی شده است و بسیاری از طرفداران سری Persona امیدوار بودند که استودیوی Atlus بازی‌های جدیدی را در این رویداد معرفی کند؛ چرا که این توسعه‌دهنده‌ی ژاپنی در گذشته بازی‌های مهمی از جمله Persona 5 ،Persona 5 Royal و نسخه‌های فرعی Persona Q: Shadow: Shadow of the Labyrinth و Persona 5 Strikers در جریان همین رویدادها معرفی کرده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد امسال Atlus برای بازیکنان، رونمایی از بازی‌های جدید را در برنامه ندارد.

Atlus در به‌روزرسانی جدید منتشر شده در وب‌سایت رسمی Persona تأیید کرد که هیچ برنامه‌ای برای معرفی بازی جدید در کنسرت زنده‌ی آینده ندارد. این اعلامیه می‌تواند برای بسیاری از طرفداران سری Persona ناامیدکننده باشد؛ چون همان‌طور که گفته شد، در گذشته Atlus از این رویدادها برای معرفی بازی جدید استفاده کرده است. همچنین بسیاری از طرفداران تصور می‌کردند که این سازنده با معرفی یک بازی جدید، جشن‌های ۲۵ ساله‌ی خود را برای مجموعه Persona در پاییز امسال به پایان رساند.

تصویر هنری شخصیت های سری Persona

تاکنون ساخت بازی Persona 6 به‌صورت رسمی تایید شده است اما هنوز مشخص نیست که Atlus کجا و چه زمانی از آن رونمایی خواهد کرد. علاوه‌بر این، شایعه‌ها به ساخت یک نسخه‌ی فرعی Persona 5 با نقش‌آفرینی Goro Akechi اشاره کرده‌اند. همان‌طور که گفته شد، در کنسرت زنده‌ی Persona Super Live ماه بعد هیچ کدام از بازی‌های جدید Atlus رونمایی نخواهند شد و طرفداران باید برای دریافت جزئیات بیشتر، منتظر بمانند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده