نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶

افتخار سازنده بازی Lies of P به مقایسه آن با Bloodborne

سازنده‌ی بازی Lies of P اعلام کرد به مقایسه شدن این اثر با Bloodborne افتخار می‌کند.

از همان لحظه‌ی اول رونمایی از بازی تاریک و سولزلایک Lies of P، بسیاری از بازیکنان متوجه شباهت این اثر جدید با بازی Bloodborne استودیوی فرام‌سافتور شدند. باتوجه‌به محبوبیت Bloodborne در میان بازیکنان، تاکنون مقایسه‌های زیادی بین این بازی و نمایش‌های Lies of P انجام شده است. همچنین بسیاری از رسانه‌های بازی تاکنون به الهام‌های بسیار Lies of P از بازی بلادبورن اشاره کرده‌اند و برخی آن را یک نسخه از بلادبورن پلی استیشن برای بازیکنان ایکس باکس و پی سی می‌دانند.

حال به نظر می‌رسد این مقایسه‌ها و اشاره به الهام‌های بسیار Lies of P از بازی بلادبورن نه‌تنها باعث ناراحتی سازندگان نشده، بلکه آن‌ها به این موضوع افتخار می‌کنند. در همین راستا اخیرا چوی جی وون، کارگردان Lies of P در مصاحبه با Gamereactor گفت که به مقایسه‌ی این بازی با بازی Bloodborne افتخار می‌کند: «من خود یکی از طرفداران بزرگ Bloodborne هستم. احساس افتخار می‌کنم که هنر من درکنار نام Bloodborne ذکر می‌شود؛ بنابراین من بسیار مفتخرم».

بازی Lies of P قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده