// دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۳

فیل اسپنسر: ما از علاقه کاربرها به بازی های ژاپنی مطلع هستیم

فیل اسپنسر و سارا باند، رئیس و معاون رئیس ایکس باکس به‌دنبال عرضه‌ی بازی‌های ژاپنی بیشتر برای این پلتفرم هستند.

پشتیانی ایکس باکس از توسعه‌دهندگان ژاپنی در نسل‌های گذشته تعریف چندانی نداشته است که مانعی بزرگ برای موفقیت کنسول‌های این شرکت در بازار ژاپن بود. اما به‌تازگی مایکروسافت رویکرد خود را درباره‌ی این بازار بزرگ به‌وضوح تغییر داده است. با شروع نسل جدید کنسول‌ها، ردموندی‌ها بارها از علاقه‌ی خود به گسترش فعالیت در بازار ژاپن صحبت کرده‌اند. به‌تازگی فیل اسپنسر و سارا باند که به ترتیب رئیس و معاون رئیس ایکس باکس هستند، در جریان مصاحبه‌هایی جدید به بازی‌های ژاپنی در حال توسعه‌ای اشاره کردند که در آینده برای کنسول‌های ایکس باکس عرضه خواهند شد.

باند در جریان لایو رسانه‌ی IGN در رویداد توکیو گیم شو درکنار اشاره به ۱۵۰ بازی ژاپنی که روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارند، از عرضه‌ی بازی‌های ژاپنی بیشتر در سال‌های آینده خبر داد.

فیل اسپنسر

اسپنسر هم در مصاحبه‌ای با رسانه Game Watch وعده‌ی ساخت بازی‌های ژاپنی جدید برای کاربران پلتفرم ایکس باکس را داد. طبق گفته‌ی او فرایند ملحق شدن بازی‌سازان جدید بسیاری در حال طی شدن است و آثار آن‌ها در آینده به ایکس باکس خواهد آمد. او در این‌باره گفت:

«ما می‌دانیم که بسیاری از طرف‌داران خواستار این هستند. ما از علاقه‌ی کاربران به بازی‌های ژاپنی مطلع هستیم و در حال حاضر مشغول تولید چنین آثاری هستیم؛ پس لطفا منتظر [رونمایی] از آن‌ها باشید».

چندی پیش بود که ایکس باکس از همکاری با کوجیما پروداکشنز به‌منظور تولید یک بازی انحصاری برای این پلتفرم در بستر فضای ابری خبر داد. در سال‌های اخیر شاهد عرضه‌ی برخی از بازی‌های ناشرهای بزرگ ژاپنی برای پلتفرم ایکس باکس بوده‌ایم و باید دید در آینده این همکاری‌ها به چه میزان گسترش پیدا خواهد کرد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده