// یکشنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۸

بازی Outer Wilds دردسترس کاربران کنسول‌های نسل نهمی قرار گرفت

با اعلام شرکت آناپورنا اینتراکتیو، دارندگان کنسول‌های نسل ۹ از همین الان می‌توانند به تجربه‌ی بازی Outer Wilds بپردازند.

در سال ۲۰۱۹ میلادی بازی Outer Wilds برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه شد. انتشار این بازی با بازخوردهای مثبتی از سوی گیمرها و همچنین منتقدین همراه بود. بد نیست به این نکته اشاره کنیم که استودیو موبیوس دیجیتال، با عرضه‌ی یک آپدیت رایگان برای نسخه‌های نسل ۸ در همان سال انتشار، امکان تجربه‌ی بازی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم را برای بازیکن‌ها فراهم کرد.

حالا با اعلام این استودیو و شرکت آناپورنا اینتراکتیو، Outer Wildsهم‌اکنون دردسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفته است.

Outer Wilds یک بازی اول‌شخص جهان-باز است. در این بازی شما می‌توانید به گشت‌و‌گذار و انجام مأموریت‌های اصلی و فرعی مختلف بپردازید. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که اکتشاف در بازی از المان‌های اصلی این اثر محسوب می‌شود؛ به طوری که در جهان بازی باید سیگنال‌های مرموز را ردیابی کنید و همینطور به رمزگشایی برخی نوشته‌ها بپردازید.

در این بازی شما در نقش جدیدترین کارمند Outer Wilds Ventures قرار خواهید گرفت که برای اکتشاف به سیارات دیگر سفر می‌کند. در حین تجربه‌ی بازی از مکان‌های مختلفی بازدید خواهید کرد. برای مثال شما باید به یک شهر زیرزمینی، قبل از بلعیده شدن توسط شن سفر بروید و به اکتشاف سطح یک سیاره که هر لحظه ممکن است ریزش کند، بپردازید.

ساخت بازی Outer Wilds در ابتدا به‌عنوان یک پروژه‌ی دانشجویی توسط شخصی به نام الکس بیچم آغاز شد. نسخه‌ی آلفا بازی در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب جوایزی همچون Seamus McNally و بهترین طراحی در فستیوال بازی‌های مستقل شد. از زمان عرضه‌ی بازی در سال ۲۰۱۹ هم این اثر همواره مورد تحسین بسیاری از علاقه‌مندان به صنعت بازی‌های ویدیویی قرار گرفته است.


منبع VG 247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده