نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۳

افرایش دوباره بازیکنان نسخه پی سی بازی Cyberpunk 2077

طبق بررسی داده‌های موجود در وبسابت SteamDB، تعداد بازیکنان بازی Cyberpunk 2077 دوباره افزایش یافته است.

بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در سال ۲۰۲۰ در اختیار کاربران کنسول‌های پلی استیش 4، ایکس باکس وان، پلتفرم گوگل استدیا و پی سی قرار گرفت. اثری پر سروصدا که برخلاف انتظارات، نتوانست به‌صورت کامل برخی از علاقه‌مندان را راضی کند. این بازی نقش‌‌‌آفرینی پس از دو سال برای کنسول‌های نسل نهمی دو شرکت مایکروسافت و سونی نیز عرضه شد. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، تعداد بازیکنان بازی Cyberpunk 2077 شاهد افزایش دوباره بوده است.

طبق داده‌های موجود در وبسایت استیم دی‌بی، در روز شنبه تعداد حدودی ۵۰۰ هزار نفر به‌طور همزمان مشغول به تجربه آخرین ساخته استودیو CD Projekt Red بوده‌اند. ظاهرا تعداد بازیکنان هم‌چنان در حال افزایش یافتن است. عدد‌ ذکر‌شده، نشان‌دهنده اوج گرفتن دوباره تعداد بازیکنان همزمان بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ از زمان انتشار آخرین به‌روزرسانی مهم این اثر در ماه فوریه سال جاری است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تصویر مرتبط به این امر را مشاهده کنید.

داده‌های بازی Cyberpunk 2077 در استیم دی بی

هما‌ن‌طور که شما عزیزان مشاهده کردید در زمان انتشار به‌روزرسانی آخر این بازی، شاهد افزایش بازیکنان هم‌زمان این اثر در ماه فوریه نیز بودیم. این امر به سه دلیل رخ داده است. ابتدا باید به آپدیت ۱.۶ بازی Cyberpunk 2077 اشاره کنیم که ویژگی‌ها و بهبود‌های تازه‌ای را به این اثر اضافه کرده است. همچنین در حال حاضر این اثر در پلتفرم استیم با تخفیف ۵۰ درصدی مواجه شده و این امر تا تاریخ ۲۰ سپتامبر سال جاری (۲۹ شهریور) ادامه خواهد داشت.

از طرفی دیگر نیز، در این هفته انیمه این بازی با نام Cyberpunk: Edgerunners از نتفلیکس پخش شد. این انیمه توانست نقد‌های مثبتی را از جانب منتقدان و علاقه‌مندان دریافت کند. به‌تازگی استدیو سی دی پراجکت رد از اولین اکسپنشن بازی Cyberpunk 2077 با نام Phantom Liberty رونمایی کرده است. این بسته الحاقی در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۳ میلادی در اختیار کاربران پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و پلتفرم گوگل استدیا قرار خواهد گرفت.

این بسته الحاقی برا کنسول‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت عرضه نخواهد شد. طبق گفته سازندگان، این تصمیم با دشواری زیادی گرفته شده است. اتفاقات اکسپنشن Phantom Liberty در یک منطقه جدید در شهر نایت سیتی روایت خواهد شد. هم‌چنان شاهد بازگشت کیانو ریوز به اثر خواهیم بود.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده