نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۱

اعلام زمان برگزاری رویداد State of Play بعدی

شرکت سونی بامداد فردا یک رویداد استیت آو پلی ۲۰ دقیقه‌ای برای نمایش ۱۰ بازی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پلی استیشن VR2 برگزار خواهد کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Sony از برگزاری یک رویداد State of Play در بامداد فردا خبر داده است. این رویداد که رأس ساعت ۲:۳۰ بامداد چهارشنبه، ۲۳ شهریور به‌وقت ایران برگزار می‌شود، به نمایش برخی از بازی‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر۲ می‌پردازد.

با اینکه شرکت سونی جزئیات زیادی از بازی‌ها و توسعه‌دهندگان حاضر در استیت آو پلی آتی را منتشر نکرده است، اما می‌دانیم که این رویداد تقریبا ۲۰ دقیقه به‌طول می‌انجامد. طرفدارها باید منتظر رونمایی، به‌روزرسانی‌های تازه و نمایش گیم‌پلی ۱۰ بازی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پلی استیشن VR2 در رویداد پیش‌رو باشند.

تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی با انتشار یک توئیت تازه اعلام کرد که احتمالا خبری از نمایش آثار بسیار مورد انتظار توسعه‌دهندگان غربی مانند بازی God of War، بازی Spider-Man 2 و بازی Wolverine در رویداد State of Play مورد بحث نخواهد بود و درعوض این آثار در رویداد دیگری به نمایش گذاشته می‌شوند.

شرکت سونی سخنی از بازی‌های حاضر در رویداد State of Play پیش‌رو به میان نیاورده است، اما ظاهرا متمرکز روی ‌نمایش آثار شرکای ژاپنی خود خواهد بود. چون در بلاگ رسمی پلی اشتیشن گفته است که طی این استیت آو پلی به ارائه‌ی اخبار تازه از «شرکای عالی ژاپنی» به همراه تعداد اندکی سورپرایز از بازی‌سازهای حاضر در نقاط مختلف دنیا می‌پردازد.

به احتمال قوی مجموعه بازی‌های فاینال فانتزی به‌ویژه بازی Final Fantasy 16 در این رویداد حضور دارد. شرکت اسکوئر انیکس در مورد فاینال فانتزی ۱۶ سکوت اختیار کرده است، اما باید به این نکته اشاره کرد که مسئولیت بازاریابی این بازی مورد انتظار برعهده‌ی پلی استیشن است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده