نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۸

انتشار اطلاعات احتمالی جدید از بازی چندنفره The Last of Us

طبق اطلاعات به‌دست آمده از لینکدین، ممکن است جزئیات تازه‌ای از بازی چند نفره The Last of Us درز کرده باشد.

استودیو ناتی داگ پس از اعلام ساخت یک بازی چندنفره در جهان The Last of Us، اطلاعات بیشتری از این بازی چندنفره را منتشر نکرده است و تنها می‌دانیم که این بازی احتمالا سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد. به‌تازگی متیو سیمور، طراحِ محیط اسبق استودیو ناتی داگ در پروفایل لینکدین خود اشاره‌ای به بازی چندنفره‌ای کرده که در توسعه آن دست داشته است. بازی مذکور نمی‌تواند The Last of Us: Part II یا The Last of Us: Part I باشد، چراکه هیچ‌یک از این بازی‌ها بخش چندنفره نداشتند.

در نتیجه به احتمال فراوان سیمور به‌صورت غیرمستقیم به بازی چندنفره The Last of Us اشاره داشته است که قرار است به‌عنوان یک بازی مستقل عرضه شود. متیو سیمور در پروفایل لینکیدن خود از این گفته که روی یک بازی چندنفره که در «شهری بسیار متراکم با جزئیات فراوان» جریان دارد کار کرده است. طبق شواهد بعید نیست که پروژه مذکور بازی چندنفره و موردانتظار The Last of Us باشد. این بازی البته به‌نظر تنها پروژه ناتی داگ نیست.

براساس گمانه‌زنی‌های طرفداران، طبق سرنخ‌های موجود در بازی The Last of Us: Part 1 این استودیو مشغول ساخت یک بازی دیگر نیز است که احتمالا یک IP جدید با تم فانتزی است. همچنین بسیاری از طرفداران منتظر ساخت بازی The Last of Us: Part 3 در آینده هستند. استودیو ناتی داگ در هفته‌ی گذشته بازی The Last of Us: Part 1 را برای پلی استیشن 5 عرضه کرد. این بازی که ریمیک قسمت اول است، قرار است در آینده نزدیک برای پی سی نیز عرضه شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده