نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۱

انتشار اطلاعات از شوکیس ID@Xbox ماه سپتامبر مایکروسافت

بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت اطلاعاتی درباره‌ی شوکیس بازی‌های مستقل ID@Xbox را منتشر کرد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت اطلاعاتی درباره‌ی شوکیس ماه سپتامبر خود برای نمایش بازی‌های ایندی را اعلام کرد. این رویداد که ID@Xbox Fall Showcase نام دارد، قرار است به‌صورت زنده در کانال‌های رسمی ایکس باکس و گیمینگ توییچ در تاریخ ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) امسال عرضه شود. این شوکیس با پیش نمایش بازی Eville که توسط Black Girl Gamers ساخته شده، شروع خواهد شد. زمان این پیش نمایش حدود ۳۰ دقیقه خواهد بود و پس از آن شوکیس اصلی ID@Xbox آغاز می‌شود.

نمایش اصلی شوکیس ایکس باکس شامل چند بازی ایندی است که قرار است در آینده روی پلتفرم ایکس باکس و پی سی عرضه شوند. تاکنون نمایش بازی‌های Metal: Hellsinger و You Suck at Parking در این رویداد تایید شده است. همچنین در این شوکیس شاهد مصاحبه با سازندگان Ghostbusters: Spirits Unleashed و بخش‌هایی از گیم‌پلی آن خواهیم بود. شوکیس ID@Xbox قرار است به مدت ۹۰ دقیقه برگزار شود و شامل اخبار و تریلرهای بازی‌های مستقل باشد.

تیراندازی به سمت دشمنان اهریمنی در بازی Metal: Hellsinger

از میان بازی‌هایی که در جریان این شوکیس به نمایش گذاشته می‌شوند، Metal: Hellsinger نزدیک‌ترین بازی برای عرضه با تاریخ انتشار ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) به حساب می‌آید که قرار است روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی در روز نخست انتشار روی سرویس گیم پس ایکس باکس و پی سی در دسترس مشترک‌ها قرار می‌گیرد.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده