// چهار شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۷

عرضه جهانی آپدیت جدید PS5 و آغاز پشتیبانی کنسول از رزولوشن 1440P

شرکت Sony تازه‌ترین آپدیت بزرگ پلی استیشن 5 را در دسترس همه‌ی کاربرها در نقاط گوناگون دنیا قرار داد.

سونی با عرضه‌ی به‌روزرسانی نرم‌افزاری PS5 حالا امکانات بیشتری را در اختیار کاربرهای این کنسول نسل ۹ قرار داده است. امکان انتخاب رزولوشن خروجی 1440P، قابلیت‌های بیشتر برای ارتباط آسان بین گیمرها، بهبود رابط کاربری کنسول و صدالبته Gamelistها که عملا توانایی ساخت ساخت فولدر برای دسته‌بندی بازی‌ها را به گیمر می‌دهند، همه و همه با همین آپدیت در اختیار بازیکن‌ها قرار گرفتند.

آپدیت مورد بحث از چند هفته‌ی قبل به‌صورت آزمایشی در اختیار تعداد محدودی از گیمرها قرار گرفته بود و اکنون با سربلند بیرون آمدن از آخرین تست‌ها، بالاخره برای همه عرضه شده است.

حالا کاربرهایی که کنسول PS5 سونی را به نمایشگر دارای رزولوشن 1440P متصل کرده‌اند، بیشتر از تجربه‌ی بازی‌های ویدیویی با پلی استیشن 5 لذت می‌برند. یکی از قابلیت‌های دیگری که با این آپدیت از راه می‌رسد، امکان مقایسه‌ی ساده و دقیق صدای سه‌بعدی با صدای استریو است؛ تا بازیکن بتواند با درک تفاوت آن‌ها، انتخاب مناسب برای خود و بهترین تجربه‌ی صوتی را داشته باشد.

گسترش قابلیت کنترل صوتی پلی استیشن 5 و بهبود نرم‌افزار موبایلی PS هم از پیشرفت‌هایی هستند که سونی موقع عرضه‌ی آپدیت جدید PS5 به آن‌ها اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده