نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۸

انتشار تصویر بازیگر لیدی دیمیتریس بازی Resident Evil 8 در استودیو موشن کپچر

مگی رابرتسون بازیگر کاراکتر لیدی دیمیتریس در بازی رزیدنت ایول ویلج با انتشار دو تصویر از بازگشت خود به ضبط موشن کپچر خبر داد.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی قبل، مگی رابرتسون، هنرپیشه آمریکایی که در بازی Resident Evil Village وظیفه ایفای نقش در قالب کاراکتر لیدی دیمیتریس را برعهده داشت و به‌دلیل اجرای خوب خود موفق به کسب جایزه در مراسم The Game Awards 2021 شد، دو تصویر جدید در حساب توییتر خود منتشر کرده است. این دو تصویر حضور این بازیگر در استودیو ضبط موشن کپچر را نشان می‌دهد. پس از انتشار این تصاویر، حدس و گمان‌های زیادی پیرامون آن صورت گرفته است. عده زیادی در پی یافتن جواب این سؤال هستند که تصاویر منتشر‌شده می‌تواند به کدام بازی یا پروژه‌ای معرفی‌نشده‌ای ربط داشته باشد.

بااین‌حال پس از انتشار رسمی بازی Resident Evil Village، کپکام محصول جدیدی را در مورد این شخصیت معرفی نکرده و تا لحظه نگارش این خبر، واکنش رسمی‌ای به این امر نداشته است. همان‌طور که شما همراهان عزیز احتمالا از آن مطلع هستید، لیدی دیمیتریس به‌عنوان یکی از نماد‌های اصلی بازی رزیدنت ایول ویلج شناخته شده و در طول روند پیشرفت بازی، در یکی از مراحل به‌یادماندنی این اثر، شخصیت اصلی داستان را حسابی به دردسر می‌اندازد. شما در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر‌شده را مشاهده کنید.

حضور مگی رابرتسون در استودیو موشن کپچر

از طرفی نیز، شخصیت لیدی دیمیتریس در بسته الحاقی Winter's Expansion بازی رزیدنت ایول ویلج که پاییز امسال در دسترس قرار می‌گیرد، به‌عنوان یکی از کاراکتر‌های قابل بازی بخش مرسنری این اثر حضور خواهد داشت. بااین حال بعید به‌نظر می‌رسد تصاویر منتشر‌شده مربوط‌به فرایند ساخت بخش نام‌برده شده باشد. بازی Resident Evil Village سال گذشته میلادی در دسترس کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی قرار گرفت.

درکنار بخش مرسنری، Winter's Expansion حالت سوم شخص را به بخش داستانی اصلی این بازی اضافه خواهد کرد. همچنین شاهد اضافه‌شدن DLC جدیدی با نام Shadows of Rose خواهیم بود. این اثر از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر ۲ نیز پشتیبانی خواهد کرد و کاربران قادر به تجربه آن در مراسم توکیو گیم شو آینده خواهند بود.

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد جدیدترین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده