نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲

پخش اولین تریلر گیم پلی بسته الحاقی بازی Katana Zero

توسعه‌دهندگان بازی Katana Zero اولین ویدیو گیم‌پلی بسته الحاقی این اثر را پخش کردند.

بازی Katana Zero در سال ۲۰۱۹ میلادی در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت. این اثر موفق شد واکنش‌های خوبی را از جانب گیمرها و منقدان دریافت کند. حال در جریان جدیدترین اخبار بازی، استودیو Askiisoft که به‌عنوان سازنده بازی کاتانا زیرو شناخته می‌شود، در کانال یوتیوب خود اولین ویدیو از گیم‌پلی بسته الحاقی مورد‌انتظار این اثر را منتشر کرده است. در این ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای ما زیرو (شخصیت اصلی بازی) را مشاهده می‌کنیم که وارد یک آزمایشگاه دولتی مرموز می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر‌شده را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در بالا مشاهده کردید، سازندگان در ابتدا این ویدیو اشاره می‌کنند که این‌جا تنها شاهد بخشی کوچکی از اولین مرحله بسته الحاقی بازی کاتانا زیرو هستیم. در این ویدیو ما درکنار مشاهده‌ی نبرد‌های سریع و نرم بازی، شاهد معرفی سلاح‌های جدیدی مثل Plasma Blaster هستیم که می‌تواند دشمنان بازی را متلاشی کند. همچنین یک بازو روباتیک را مشاهده می‌کنیم که قابلیت‌های ویژه‌ای را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در حال حاضر تاریخ انتشار رسمی این بسته الحاقی اعلام نشده است و تا زمان اعلام سازندگان باید منتظر بمانیم. سازندگان سال گذشته تایید کردند که حجم محتوای این DLC کمی بیشتر از نصف بازی اصلی خواهد بود. این بسته‌الحاقی به‌صورت رایگان در دسترس کاربرها قرار خواهد گرفت. این بازی هم‌اکنون روی ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. زومجی در بررسی بازی Katana Zero نمره ۹ را برای این اثر در نظر گرفت. در بخشی از بررسی بازی به قلم علی گودرزی می‌خوانیم:

«ساخته‌ی تیم Askiisoft که شرکت دیوالور دیجیتال آن را منتشر کرده با ارائه‌ی یک بخش داستانی قوی، گیم‌پلی سرگرم‌کننده، سریع و لذت‌بخش درکنار جلوه‌های صوتی/دیداری روح‌نواز، آن تجربه‌ی شگفت‌انگیز را که پیش‌تر با «هات‌لاین میامی» داشتیم، به‌شیوه‌ی خود زنده و تکرار می‌کند».

نظر شما عزیزان چیست؟ دیدگاه‌های خود را در مورد جدیدترین اخبار بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده