// دوشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۲

زمان دقیق انتشار بازی The Wolf Among Us 2 در سال ۲۰۲۳ مشخص نیست

استودیو Telltale نمی‌تواند تضمین کند که بازی The Wolf Among Us 2 زودتر از بازی The Expanse منتشر خواهد شد.

قرار است هردو اثر جدید استودیو Telltale که The Wolf Among Us 2 و The Expanse هستند، در سال۲۰۲۳ میلادی منتشر شوند. بااین‌حال هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای هیچکدام از آن‌ها مشخص نشده است. جالب اینکه خود استودیو تل‌تیل هم نمی‌داند کدامیک از این دو اثر زودتر منتشر خواهد شد. اکانت توییتری DomTheBomb دراین مورد نوشته است: «استودیو تل‌تیل تایید کرد که ممکن است The Wolf Among Us 2 قبل از بازی The Expanse A Telltale Series در سال بعد منتشر نشود».

جواب استودیو تل‌تیل در مورد تاریخ عرضه The Wolf Among Us 2

همان‌طور که در تصویر بالا مشخص است، استودیو تل‌تیل در پاسخ به سوالی مبنی براینکه The Wolf Among Us 2 زودتر از The Expanse منتشر خواهد شد، گفته است درحال‌حاضر جوابی ندارد. بهترین جوابی که تل‌تیل می‌تواند بدهد، این است که هردو اثر فعلا برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده‌اند.

اتفاقات داستانی بازی The Wolf Among Us 2 شش ماه بعد از وقایع فصل اول رخ می‌دهند؛ جایی که زمستان در شهر نیویورک برقرار شده است. هرچند پرونده جدیدی پدیدار می‌شود که مرز بین Fabletown و NPYD را تهدید می‌کند. آینده جامعه Fable در دست شما و نحوه مواجهه‌تان با این پرونده است.

در مورد The Expanse که تریلری جدیدی در گیمزکام ۲۰۲۲ دریافت کرد، اطلاع داریم که بازی برای عرضه در تابستان ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده