نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۲۷

عرضه بسته الحاقی تازه برای بازی Mutant Football League

شرکت Digital Dreams Entertainment تأیید کرد که یک بسته الحاقی تازه برای بازی Mutant Football League عرضه می‌شود و دنباله‌ی آن در دست تولید قرار دارد.

در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت دیجیتال دریمز اینترتینمنت از انتشار یک بسته الحاقی جدید برای بازی Mutant Football League خبر داده است. این بازی ورزشی درواقع یک دنباله معنوی برای نسخه‌ی سال ۱۹۹۳ آن محسوب می‌شود که ابتدا در دسترس کاربرهای کنسول سگا جنسیس قرار گرفته بود.

بازی Mutant Football League در طول این سال‌ها میزبان محتویات جدیدی شده است. بسته‌ی الحاقی بعدی تیم Sinsonasty Mangles، تیم Brainwashington Cadavers، تیم New Yuck Threats و تیم Diami Krakens را به بازی می‌آورد. طرفدارها می‌توانند انتظار بازیکن‌هایی نظیر QB Bro Sheisty و WR Bizarre Ace را در تیم Mangles داشته باشند. تیم کیتزرو و مایکل مندهایم دیالوگ‌های بیشتری را در بسته الحاقی تازه اضافه می‌کنند.

دیجیتال دریمز اینترتینمنت تأیید کرد که نسخه‌ی دوم بازی Mutant Football League باوجود مشکلات کشور اوکراین در دست توسعه است. این شرکت جزئیات بیشتری از بازی MFL2 را در اختیار طرفدارها قرار نداد و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر در آینده باشیم. نسخه‌‌ی اول بازی در سال ۲۰۱۳ به‌لطف یک کمپین کیک‌‌استارتر به صنعت بازی‌های ویدیویی راه پیدا کرد. این بازی در سال ۲۰۱۷ برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد.


منبع HardcoreGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده