نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۸

برنامه های اسکوئر انیکس در Tokyo Game Show 2022

اسکوئر انیکس نمایش بازی‌های Forspoken و Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion در رویداد Tokyo Game Show 2022 را تأیید کرد.

اسکوئر انیکس، ناشر معروف ژاپنی به‌صورت رسمی لاین-آپ بازی‌ها و استریم‌های خود برای Tokyo Game Show 2022 را اعلام کرد که قرار است از ۱۵ تا ۱۸ سپتامبر (۲۴ تا ۲۷ شهریور) برگزار شود. براین اساس شماری از بازی‌های پیش روی این شرکت شامل Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion ،Forspoken ،Star Ocean: The Divine Force ،Romancing SaGa -Minstrel Song- Remastered و Valkyrie Elysium در جریان این مراسم توسط گیمرها قابل بازی خواهند بود.

علاوه‌بر این، بازی‌های بزرگی مانند Final Fantasy 16 و Final Fantasy 7 Rebirth نیز در میان بازی‌های این شرکت در TGC 2022 وجود دارند، اما اسکوئر انیکس آن‌ها را در بخش Mega Theater قرار داده است. در نتیجه امکان نمایش تریلرهای آن‌ها در توکیو گیم شو ۲۰۲۲ وجود دارد. حداقل می‌توان انتظار انتشار اخبار جدید از Final Fantasy 16 در آینده‌ی نزدیک را داشت؛ مخصوصا باتوجه‌به صحبت‌های قبلی تهیه‌کننده آن.

اسکوئر انیکس از نظر برنامه‌های لایو استریم خود در این رویداد، برنامه‌ی شلوغی دارد که خلاصه‌ای از آن را در ادامه ملاحظه می‌کنید:

  • ۱۵ سپتامبر: برنامه Star Ocean در Tokyo Game Show 2022 Special
  • ۱۶ سپتامبر: لاین آپ تریلرهای اسکوئر انیکس در Tokyo Game Show 2022 و برنامه ویژه سری SaGa. اپیزود ویژه Eiko Kano با حضور بازی‌های Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion و Star Ocean: The Divine Force و Forspoken
  • ۱۷ سپتامبر: برنامه‌های ویژه Valkyrie Elysium و Harvestella برای Tokyo Game Show 2022
  • ۱۸ سپتامبر: برنامه پیش از عرضه NieR: Automata End of YoRHa Edition برای نینتندو سوییچ و Final Fantasy 14: A Stroll with Yoshi-P

تمامی برنامه‌های زنده ازطریق یوتیوب، توییچ و Niconico پخش خواهند شد. TGS 2022 با حضور ناشرانی از قبیل اسکوئر انیکس، کپکام و کونامی برگزار می‌شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده