نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۶

احتمال تأخیر دوباره کو-آپ کمپین Halo Infinite

برایان جرارد گفت که استودیو ۳۴۳ اینداستریز به‌زودی از برنامه‌های آتی خود برای بازی Halo Infinite رونمایی می‌کند، اما امکان تغییر اهداف تیم سازنده وجود دارد.

امروز برنامه‌ی زمانی انتشار محتویات آتی بازی Halo Infinite استودیو 343Industries با طرفدارها به اشتراک گذاشته می‌شود تا بازیکن‌ها بدانند که باید در ماه‌های آتی منتظر چه مواردی باشند. برایان جرارد، مدیر بازاریابی استودیو ۳۴۳ اینداستریز در پاسخ به توئیت یکی از طرفدارها مبنی‌بر احتمال تأخیر کمپین کو-آپ بازی هیلو اینفینیت خاطر نشان کرد: «اهداف زمانی تعیین‌شده قدمی در جهت جلوگیری از این مسائل به‌شمار می‌آیند، اما همچنان امکان تغییر آن‌ها وجود دارد».

استودیو ۳۴۳ اینداستریز در نقشه‌ی راه پیشین اعلام کرد که ویژگی‌های تکرار مأموریت‌ها (Mission Replay) و کو-آپ آنلاین برای انتشار در ماه اوت برنامه‌ریزی شده است؛ هرچند که این اتفاق هرگز رخ نداد. این دو ویژگی پرتقاضا در ماه ژوئیه برای آزمایش در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفتند، اما هنوز تاریخ عرضه‌ی آن‌ها مشخص نیست. نسخه‌ی بتای حالت Forge نیز برای انتشار در ماه سپتامبر در نظر گرفته شده است، ولی جزئیات جدیدی از آن در دست نیست.

زمان نشان خواهد داد که چه هنگام همه‌ی این ویژگی‌های تازه در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرند؛ بنابراین منتظر جدیدترین اخبار بازی باشید. فصل سوم Halo Infinite در تاریخ ۸ نوامبر (۱۷ آبان) آغاز خواهد شد و نقشه‌ها، حالت‌ها، رویدادهای داستانی، کو-آپ اسپلیت‌اسکرین کمپین و بهبودهای کلی را برای بازی به ارمغان می‌آورد. بازیکن‌ها می‌توانند منتظر یک بتل پس دارای ۱۰۰ سطح نیز باشند که با خریداری آن می‌توان آیتم‌های منحصربه‌فردی را به‌دست آورد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده