// یکشنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

شایعه: دسته Xbox Elite Series 2 با رنگ سفید به زودی عرضه خواهد شد

باتوجه‌به فهرست شدن دسته سفید Xbox Elite Series 2 در فروشگاه آمازون کشور مکزیک، به نظر می‌رسد این دسته معرفی‌نشده در ۳۰ شهریور (۲۱ سپتامبر) عرضه خواهد شد.

با اینکه هنوز رنگ سفید دسته Xbox Elite Series 2 به‌صورت رسمی معرفی نشده، اما تاکنون تصویر و ویدئویی از آن فاش شده است. جدیدترین اطلاعات لورفته از این دسته توسط آمازون مکزیک به‌دست مخاطبان رسیده است؛ جایی که حتی تاریخ ۳۰ شهریور (۲۱ سپتامبر) را برای عرضه‌ی آن ثبت کرد. این دسته اکنون از وبسایت نامبرده حذف شده است. هرچند همان‌طور که در تصویر شاخص این مطلب می‌بینید، تصویر آن در اینترنت لو رفت.

دسته ایکس باکس الیت سری ۲ به‌صورت معمول تاکنون تنها در رنگ مشکی عرضه شده است؛ بجز یک مدل لیمیتد با طرح Halo که در سال ۲۰۱۹ عرضه شده بود. مایکروسافت این دسته را به‌عنوان پیشرفته‌ترین کنترلر بازی به بازار فرستاد و اعلام کرد که ساخت آن ۴ سال به طول انجامید. این دسته شامل پدال‌ها و آنالوگ‌های قابل تعویض است و دکمه‌ای دارد که به بازیکن اجازه می‌دهد تا به شکلی سریع بین سه پروفایل شخصی و یک پروفایل پیش‌فرض، تغییر حالت دهد.

این دسته تنظیمات پیکربندی مختص خود در نرم‌افزار Xbox Accessories را دارد؛ شامل تنظیمات Dead Zone و تعیین دکمه‌هایی برای دستورهای صوتی. Xbox Elite Series 2 اولین کنترل ایکس باکس است که باتری درونی خود را دارد و عمر باتری قابل شارژ تا ۴۰ ساعت است.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده