نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۴

نسخه Firefly Edition بازی The Last of Us Part 1 دوباره موجود می‌شود

سونی اعلام کرد که نسخه Firefly Edition بازی The Last of Us: Part 1 از هفته آینده دوباره موجود خواهد شد.

براساس گزارش وبسایت Push Square، ناتی داگ در نظر دارد تا نسخه Firefly Edition بازی The Last of Us: Part 1 را دوباره در فروشگاه‌ها برای فروش قرار دهد. این نسخه از ریمیک بازی The Last of Us اوایل تابستان امسال به‌صورت پیش‌فروش عرضه شده بود که با استقبال بسیار بالایی مواجه شد. به طوری که برخی خریداران اقدام به حراج این نسخه با قیمت‌هایی بالغ بر ۴۵۰ دلار در پلتفرم eBay کرده بودند.

در آن زمان هم گفته می‌شد که به احتمال زیاد سونی دوباره موجودی این بازی در فروشگاه‌های عرضه کننده را افزایش خواهد داد و حالا به نظر می‌رسد که این در ادامه شاهد این اتفاق خواهیم بود. براساس اطلاعیه توییتری ناتی داگ، طرفداران می‌توانند از دوم سپتامبر ۲۰۲۲ (۱۱ شهریور ۱۴۰۱)، راس ساعت ۸:۳۰ صبح به وقت ایران به‌صورت مستقیم از PlayStation Direct بازی را پیش خرید کنند.

کیس نسخه Firefly Edition بازی The Last of Us: Part I

ناتی داگ توضیح داده که امکان خرید بازی در این مرحله صرفا برای کاربرانی که در آمریکا نسبت به خریداری بازی اقدام می‌کنند فراهم خواهد شد. نسخه Firefly Edition بازی شامل آیتم‌های مخصوص مختلفی است که یک نسخه از بازی در کیس فلزی مخصوص با ۴ شماره از کامیک‌های سری American Dreams را در یک طرح کاور جدید در بر می‌گیرد. علاوه‌براین چند آیتم ویژه‌ی درون بازی شامل حالت Speedrun Mode نیز در قالب این نسخه عرضه می‌شود.

لازم به ذکر است که شما می‌توانید از حالت‌ها را در تمامی نسخه‌های بازی آنلاک کنید و نسخه Firefly Edition فقط روند پیشرفت شما را تسریع می‌کند.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده