نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۵ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۳

وجود بیش از ۱۰ نوع اسلحه در بازی Wo Long: Fallen Dynasty

اخیرا استودیو تیم نینجا جزئیاتی در مورد سیستم مبارزه و اسلحه‌های موجود در بازی Wo Long: Fallen Dynasty را ارائه کرده است.

شرکت کوئی تکمو و استودیوی تیم نینجا اخیرا تریلر گیم‌پلی بازی Wo Long: Fallen Dynasty را منتشر کردند. درحالی‌که به نظر می‌رسد مبارزات این بازی تا حدودی شبیه به سری Nioh است، اما نبردهای بسیار سریع آن با تمرکز بر جاخالی دادن و دفع حملات در زمان درست خواهند بود. اخیرا رسانه IGN برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت های بین بازی Wo Long: Fallen Dynasty و سری Nioh با دو تهیه‌کننده‌ی تیم نینجا مصاحبه کرده است؛ فومیهیکو یاسودا و ماساکی یاماگیوا.

یاسودا درباره‌ی تفاوت‌های بازی Wo Long: Fallen Dynasty با سری Nioh گفت: «یک تفاوت بزرگ مربوط‌به مقیاس دنیای بازی است. ما با قرار دادن داستان در چین، توانستیم مکان‌هایی با مقیاس بسیار بزرگ‌تر نسبت به سری Nioh را که در ژاپن واقع شده بود، ایجاد کنیم. حتی مکان‌هایی مانند یک قلعه نسبت به قبل بسیار بزرگتر هستند و کاوش در دنیای بازی عمودی‌تر شده است. زیرا شخصیت اصلی در بازی Wo Long: Fallen Dynasty توانایی پریدن دارد.

هنرهای رزمی چینی، اساس نبردها هستند. به این ترتیب همه چیز در مورد سرعت خواهد بود و نوار استقامت حذف شده است. از نظر گیم‌پلی، بزرگ‌ترین تفاوت همان تاکید بر سرعت است. [در بازی Wo Long] هیچ نوار استقامتی مانند سری Nioh وجود ندارد؛ بنابراین شما دائما با موقعیت‌های متعددی مواجه خواهید شد که باید واکنشی سریع نشان دهید. شما می‌توانید انتخاب کنید که تهاجمی‌تر پیش بروید، اما راه‌های جدیدی نیز برای فرار از حملات دشمن وجود دارد».

مبارزه یا یک ببر اهریمنی در بازی Wo Long: Fallen Dynasty

احتمالا مبارزات سرعتی‌تر Wo Long: Fallen Dynasty بازیکنان را به یاد نبردهای سریع بازی Sekiro: Shadows Die Twice از استودیوی فرام‌سافتور بیندازد؛ اگرچه یاسودا و یاماگیوا احساس می‌کنند افزایش هیجان برای یک بازی هنرهای رزمی چینی طبیعی است. برای انیمشن‌های مبارزات Wo Long: Fallen Dynasty، حرکات تمرین‌کنندگان هنرهای رزمی چینی ازطریق موشن کپچر ضبط شد و در گیم‌پلی اکشن بازی گنجانده شده است.

تاکنون در نمایش‌های بازی Wo Long: Fallen Dynasty انواع اسلحه به مانند نیزه، شمشیر بلند و شمشیر دوتایی را دیده‌ایم. طبق اعلام سازنده، در نسخه‌ی نهایی بازی بیش از ۱۰ نوع سلاح وجود دارد. همچنین یکی از ویژگی‌های جدید گیم‌پلی بازی، سیستم Morale یا روحیه است که هم بازیکن و هم دشمنان آن را دارند. شکست دادن دشمنانی که رده‌های بالای روحیه را دارند، بسیار سخت‌تر خواهد بود. روحیه‌ی بازیکنان نیز با شکست دادن دشمنان افزایش و با کشته شدن کاهش می‌یابد. در همین حال روحیه‌ی دشمنان هنگام مبارزه مقابل بازیکن نیز تحت تأثیر موارد مختلفی قرار خواهد گرفت.

اژدهای اهریمنی و مخوف در بازی Wo Long: Fallen Dynasty

ظاهرا سیستم Morale یکی از بخش‌های اساسی طراحی مراحل را تشکیل می‌دهد. یاماگیوا در این‌باره گفت: «طلسم‌های Wizardry جدید زمانی باز می‌شوند که به رده‌ی بالاتری از Morale برسید که مانند طلسم‌های جادویی عمل می‌کنند. همچنین انواع Divine Beastها می‌توانند برای کمک به شما در طول نبرد احضار شوند. در تریلر اخیر بازی، احضار Vermilion Bird را دیدید که یکی از موجودات افسانه‌ای چین است. با پیشرفت در داستان، با موجودات افسانه‌ای بیشتری دوست خواهید شد».

بازی Wo Long: Fallen Dynasty قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی در روز نخست انتشار روی سرویس اشتراکی گیم پس قرار می‌گیرد. شرکت Koei Tecmo در نظر دارد تریلر جدید این بازی را در رویداد توکیو گیم شو امسال پخش کند. همچنین یک دموی آزمایشی از گیم‌پلی این بازی در آینده‌ای نزدیک عرضه خواهد شد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده