نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۴ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۴

احتمال همکاری Koei Tecmo و الکترونیک آرتز برای ساخت یک بازی جدید

به‌نظر می‌رسد الکترونیک آرتز و کوئی تکمو در ساخت یک بازی کاملا جدید با یکدیگر همکاری خواهند کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده در روزهای اخیر، به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد اعلام همکاری EA و کوئی تکمو، ناشر بزرگ ژاپنی برای ساخت یک مجموعه‌ی جدید باشیم.

پس از اینکه شایعه قرار گرفتن یک بازی ناشناخته با نام B OHNI در سرورهای لانچر اوریجین در انجمن اینترنتی ردیت منتشر شد، جف گراب از وب‌سایت جاینت بامب صحت این اطلاعات را تایید کرد. طبق جزئیات به‌اشتراک گذاشته شده توسط گراب در پادکست Morning Gamemess، این بازی جدید با همکاری یکی از استودیوهای داخلی کوئی تکمو ساخته خواهد شد.

هنوز اطلاعات دقیق‌تری از این بازی در دسترس نیست، اما گراب می‌گوید برخلاف انتظارات این بازی در ژانر Musou، سبک مشهور بازی‌های این ناشر ژاپنی نخواهد بود و می‌توانیم انتظار معرفی یک آی‌پی جدید را از همکاری این دو شرکت داشته باشیم.

گراب همچنین تایید کرد که احتمالا می‌توانیم ماه آینده انتظار معرفی و رونمایی از این بازی را داشته باشیم. باتوجه‌به اینکه الکترونیک آرتز برنامه‌ای برای برگزاری رویداد نمایش بازی‌های خود تا ماه‌های آینده ندارد، احتمال دارد در نمایشگاه بازی توکیو که از ۱۵ تا ۱۸ سپتامبر (۲۴ تا ۲۷ شهریور) برگزار می‌شود، کوئی تکمو از این بازی جدید رونمایی کند.

بازی‌های سرویس اشتراکی گیم EA Play

بازی‌های موسو یا سبک Warriors از بازی‌های پرطرفدار شرکت Koei هستند و آثاری مثل Samurai Warriors و Dynasty Warriors فروش زیادی در بازارهای آسیایی دارند. دو بازی Persona 5 Strikers و Hyrule Warriors: Age of Calamity از سری پرسونا و افسانه زلدا نیز از دیگر بازی‌های این سبک در سال‌های اخیر هستند که با همکاری کوئی تکمو ساخته شده‌اند.

پیش از این آکیهیرو سوزوکی، تهیه‌کننده سری بازی‌های Warriors از علاقه شخصی خود به ساخت یک بازی اقتباسی از دنیای جنگ ستارگان در این سبک صحبت کرده بود. البته حتی در صورت ساخت این بازی هم الکترونیک آرتز در آن نقشی نخواهد داشت و احتمالا وظیفه انتشار و تأمین بودجه بازی برعهده لوکاس‌فیلم گیمز خواهد بود.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده