نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۴

اعلام تاریخ عرضه بازی Pentiment

به‌تازگی استودیوی آبسیدین تاریخ انتشار بازی روایت‌محور و نقش‌آفرینی Pentiment را اعلام کرده است.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، اخیرا استودیوی آبسیدین اعلام کرد بازی نقش‌آفرینی Pentiment قرار است در تاریخ ۲۴ آبان (۱۵ نوامبر) سال جاری عرضه شود. این بازی ماجراجویی و روایت‌محور نخستین بار در ماه ژوئن امسال معرفی شد و به خاطر تیمی که در حال توسعه‌ی آن است و ایده‌های جذابی که دارد، توانسته است نگاه‌های بسیاری را به خود جلب کند.

استودیوی آبسیدین در زمان معرفی Pentiment اعلام کرده بود که این اثر در ماه نوامبر امسال عرضه می‌شود و حال شرکت مایکروسافت با شرکت در رویداد گیمزکام امسال تاریخ عرضه‌ی آن را مشخص کرده است. با اعلام مایکروسافت، بازی Pentiment با قیمت ۱۹.۹۹ دلار روی پلتفرم‌ پی سی و کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس | ایکس باکس سری ایکس عرضه خواهد شد. همچنین این بازی در روز نخست عرضه در دسترس کاربران پی سی و کنسول سرویس گیم پس قرار می‌گیرد.

اندکی پس از معرفی Pentiment، جاش ساویر، کارگردان بازی، گفت که این اثر از نظر مکانیسم گیم‌پلی و ساختار شباهت زیادی به Disco Elysium ندارد و بیشتر شبیه بازی Night of the Woods خواهد بود. وی همچنین اعلام کرد این بازی تقریبا ۱۵ تا ۲۰ ساعت گیم‌پلی را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Pentiment را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده