// سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۶

بازی Moss: Book 2 احتمالا برای PSVR2 عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد بازی تحسین‌شده Moss: Book 2 برای هدست واقعیت مجازی جدید سونی عرضه خواهد شد.

احتمالا بعد از عرضه‌ی پلی استیشن وی‌آر 2 در سال آینده، شاهد انتشار بازی Moss: Book II برای این هدست واقعیت مجازی باشیم. به‌تازگی پولی‌آرک (Polyarc)، استودیو سازنده بازی توییتی منتشر کرد و در آن به شکل غیررسمی خبر از ساخت نسخه PS VR2 بازی Moss: Book II داد. این بازی در حقیقت دنباله بازی Moss است و میانگین نمرات ۸۳ از ۱۰۰ منتقدها در سایت متاکریتیک را دارد.

ما بی صبرانه منتظر عرضه PS VR2 در طی چند ماه آینده هستیم. می‌توانید به بازی‌ای فکر کنید که پشتیبانی از دو کنترلر برای تجربه آن مفید باشد؟

پولی‌آرک در پایان توییت خود، از سه ایموجی موش، کتاب و شمشیر استفاده کرده است. همین موضوع سبب شده تا طرفداران، انتشار نسخه نسل ۹ بازی محبوب Moss: Book 2 برای پلی استیشن وی آر 2 را تاییدشده بدانند. بااین‌حال هنوز این خبر از طرف سونی یا پولی‌آرک به‌صورت رسمی تایید نشده است و باید منتظر توضیحات بیشتر باشیم.

Moss: Book 2، یکی از آثار تحسین شده‌ی PSVR محسوب می‌شود. این بازی توانست بازخوردهای بسیار مثبتی از سوی منتقدین و علاقه‌مندان دریافت کند. احتمالا عرضه‌ی آن برای PS VR2 اتفاق بسیار مثبتی برای افراد علاقه‌مند به هدست‌های واقعیت مجازی شرکت سونی به شمار می‌آید.


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده