نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۶

رایگان شدن تجربه بازی های چندنفره آنلاین با پلی استیشن برای دو روز

شرکت سونی برای مدت محدودی امکان تجربه‌ی حالت‌های آنلاین بازی‌ها را بدون نیاز به تهیه‌ی اشتراک پلی استیشن پلاس برای کاربرها فراهم می‌کند.

صرف‌نظر از آثار رایگان، تجربه‌ی بازی‌های مولتی‌پلیر آنلاین پلی استیشن با دوستان نیاز به صرف هزینه دارد. این امکان تنها برای کاربران سرویس پلی استیشن پلاس فراهم شده است و مشترک‌های هر ۳ سطح این سرویس (اسنشال، اکسترا و پریمیوم/دیلاکس) به آن دسترسی دارند. خوشبختانه شرکت سونی هر از چند گاهی به کاربرهای خود اجازه می‌دهد که برای مدت محدودی بدون نیاز به تهیه‌ی اشتراک PS Plus از بازی‌های آنلاین کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 لذت ببرند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که دوباره نوبت یک آخرهفته‌ی رایگان دیگر فرا رسیده است و بازیکن‌ها در شنبه و یکشنبه (۵ و ۶ شهریور/۲۷ و ۲۸ اوت) قادر به تجربه‌ی کاملا رایگان بازی‌های چندنفره‌ی آنلاین کنسول PS4 و کنسول PS5 خواهند بود. بازیکن‌ها می‌توانند بدون نیاز به خریداری اشتراک پلی استیشن پلاس از ویژگی‌های آنلاین بازی‌ها استفاده کنند.

حساب رسمی پلی استیشن اخیرا با انتشار یک توئیت تازه اظهار داشت: «در طول این روزها بدون نیاز به عضویت در سرویس PlayStation Plus از حالت‌های چندنفره‌ی آنلاین بازی‌های مورد پسندتان در کنسول‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 لذت ببرید».


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده