شایعه: امکان تجربه‌ی بازی The Last Of Us Part 1 با نرخ فریم ۱۲۰

دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
یک کلیکر در بازی The Last of Us Part 1 استودیو ناتی داگ برای پلی استیشن 5 سونی
تصویری که اخیرا از بازی The Last of Us: Part 1 منتشر شده، نشان می‌دهد که امکان تجربه بازی با نرخ فریم ۱۲۰ وجود دارد.
تبلیغات

حساب توییتر «ناتی داگ سنترال» که به انتشار اطلاعات بازی‌های سری Last of Us می‌پردازد، تصویر جدیدی را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته که ظاهراً به محیط تنظیمات بازی The Last of Us: Part 1 تعلق دارد. در این تصویر می‌توان وجود یک حالت جدید با نرخ فریم آنلاک شده و بدون محدودیت را مشاهده کرد که امکان اجرای این بازی حداکثر نرخ فریم تحت پشتیبانی تلویزيون کاربر را فراهم می‌کند. ناتی داگ تاکنون وجود این ویژگی در بازی را تایید یا تکذیب نکرده است. هرچند این تصویر به‌نظر واقعی می‌رسد.

اسکرین شات فاش شده از بازی The Last Of Us Part 1

باتوجه‌به اینکه زمان کمی تا موعد عرضه‌ی بازی The Last of Us: Part 1 برای پلتفرم پی سی و پلی استیشن 5 باقی مانده، احتمالاً به‌زودی تکلیف این شایعه مشخص می‌شود. ریمیک بازی The Last of Us در تاریخ ۲ شهریور برای پلی استیشن منتشر خواهد شد و سپس در آینده نزدیک در دسترس کاربران پی سی نیز قرار خواهد گرفت.

ناتی داگ چند هفته‌ای است که با انتشار ویدیوهای مقایسه‌ای به نمایش پیشرفت گرافیکی این بازی در مقایسه با نسخه‌ی ریمستر شده‌ی آن برای پلی استیشن 4 آن می‌پردازد. این بازی از نظر جلوه‌های بصری به‌طور کامل نسبت به نسخه اصلی متحول شده و ویژگی‌های جدید accessibility و هوش مصنوعی ارتقا یافته به آن افزوده شده است.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات