// شنبه, ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

جف گراب: Star Wars Jedi: Survivor در مارس ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد

طبق گفته‌ی جف گراب، ژورنالیست مشهور دنیای گیم به نظر می‌رسد بازی Star Wars Jedi: Survivor در ماه مارس سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد.

در حال حاضر به‌طور رسمی تاریخ انتشار Star Wars Jedi: Survivor مشخص نشده است، اما پیش‌تر گزارشی مبنی بر عرضه‌ی بازی در مارس ۲۰۲۳ (۱۰ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۲) منتشر شده بود و حال جف گراب همچنین تاریخی را تایید کرده است. به‌تازگی دو کتاب از سری Star Wars Jedi معرفی شده‌اند که یکی از آن‌ها Star Wars Jedi: Battle Scars نام دارد و به‌عنوان پیش‌درآمدی برای نسخه اول بازی، Star Wars Jedi: Fallen Order عمل می‌کند.

کتاب دیگر با نام The Art of Star Wars Jedi: Survivor قرار است به پشت صحنه ساخت نسخه Survivor بپردازد و در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۲ می ۲۰۲۳) منتشر خواهد شد. کتاب اول قرار است ۱۶ اسفند (۷ مارس) عرضه شود و جف گراب در توییتی مرتبط با عرضه‌ی این کتاب در مارس گفته است «بازی هم همینطور». باتوجه‌به اینکه صحبت گراب عملا دومین شایعه در مورد عرضه بازی نامبرده در مارس است، می‌توان امیدوار بود چنین خبری درست باشد.

به‌صورت رسمی اخبار کمی پیرامون بازی وجود دارد و نه Respawn، سازنده بازی و نه EA، ناشر بازی به این اثر نمی‌پردازند. اما چند مراسم به‌زودی برگزار خواهد شد و می‌توان امیدوار به حضور این بازی بود. اولین مراسم شوکیس شرکت دیزنی خواهد بود که تمرکزی بر آثار مارول دارد؛ درحالی‌که نمی‌توان احتمال حضور Star Wars در آن را منتفی دانست و ممکن است دیزنی بخواهد آثار مرتبط با مجموعه استار وارز را هم در آن نمایش دهد. این مراسم ۱۸ شهریور (۹ سپتامبر) نمایش داده خواهد شد. همچنین مراسم گیمزکام هم به‌زودی برگزار خواهد شد و احتمال حضور Star Wars Jedi: Survivor در آن وجود دارد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده