نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۷

فاش شدن تاریخ انتشار بازی New Tales from the Borderlands

به‌تازگی بازی New Tales from the Borderlands به همراه اطلاعاتی از تاریخ احتمالی انتشار آن در فروشگاه آمازون قرار داده شده است.

به‌تازگی بازی New Tales From the Borderlands، جدیدترین اثر شرکت گیرباکس سافتور برای فروش در فروشگاه آمازون قرار داده شده است. طبق اطلاعاتی که در صفحه‌ی این بازی منتشر شده، احتمالا تاریخ انتشار آن روز ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) امسال خواهد بود. علاوه‌بر این، طرح روی جلد نسخه‌ی دیلاکس این بازی نیز در فروشگاه آمازون قرار داده شده است.

طبق فهرست‌های موجود، بازی New Tales From the Borderlands قرار است با قیمت ۴۹.۹۹ دلار روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

توضیحات رسمی منتشرشده در صفحه‌ی فروش بازی در سایت آمازون، با جزئیات لورفته از رده‌بندی سنی آن توسط کشور سنگاپور مطابقت دارد. در این توضیحات آمده است که داستان بازی New Tales from the Borderlands در پاندورا و به‌ویژه منطقه‌ی Promethea آن رخ می‌دهد؛ جایی که بازیکنان کنترل سه شخصیت به نام‌های آنو، اکتاویو و فران را به‌دست می‌گیرند.

این افراد باید با کمک یکدیگر دربرابر حملات یک هیولای شرور و قدرتمند ایستادگی کنند. طبق توضیحات می‌توان در داستان این نسخه انتظار مواجهه با افراد هنجارشکن، ربات‌های قاتل با تفنگ‌های سخنگو، مضامین مبارزه با استثمار و طمع شرکت‌ها را داشت. داستان بازی شامل پنج قسمت می‌شود که نوید بازگشت چند چهره‌ی محبوب سری بوردرلندز و معرفی شخصیت‌هایی کاملا جدید را می‌دهد.

شخصیت در حال نگه داشتن یک کفش در بازی Tales from the Borderlands تل تیل گیمز

طبق اطلاعات فروشگاه آمازون، پیش‌‌خرید بازی پاداش Adventure Capital Pack را به همراه دارد که در نسخه‌های فیزیکی با یک کد در دسترس خریدارها قرار می‌گیرد. این بسته شامل آیتم‌های تزئینی ویژه‌ی هر سه شخصیت اصلی، کالکشن FL4K Vaultlander و ۱۰ هزار ارز درون بازی خواهد بود.

با وجود لو رفتن اطلاعات بسیار از بازی New Tales from the Borderlands، شرکت گیرباکس هنوز نام رسمی آن را اعلام نکرده است و در نتیجه هنوز تاریخ انتشار یا پلتفرم‌های مقصد این بازی نیز به‌صورت رسمی تایید نشده‌اند. به نظر می‌رسد رویداد PAX West امسال در اوایل ماه سپتامبر یا رویداد زنده‌ی شب افتتاحیه‌ی گیمزکام ۲۰۲۲ که هفته‌ی دیگر شروع می‌شود، هر دو می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای گیرباکس سافتور جهت معرفی و انتشار جزئیات بیشتر از New Tales from the Borderlands باشند.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده